Až -15 % na kúpeľňu | Ušetrite ešte dnes →
Mid Season Sale | Ušetrite až 50 % →
5 € pre vás RegistráciaPrihlásenieKošíkMenu

Podmienky Bonami návrh interiéru

Všeobecné obchodné podmienky Bonami návrh interiéru

Obchodnej spoločnosti BONAMI.CZ, a.s. so sídlom Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 identifikačné číslo: 242 30 111 zapísanej v obchodnom registri vedenom Mestský súdom v Prahe, oddiel B, vložka 18575 pre službu Bonami návrh interiéru umiestnené prostredníctvom on-line komunikačných prostriedkov na diaľku na internetovej adrese https://www.bonami.sk/i/bonami-navrh-interieru
1. Úvodné ustanovenia
• Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") obchodnej spoločnosti BONAMI.CZ, a.s., so sídlom Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1, identifikačné číslo: 242 30 111, zapísanej v obchodnom registri vedenom Mestským súdom Prahe, oddiel B, vložka 18575 (ďalej len "BONAMI") upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vznikajúce v súvislosti alebo na základe inominátnej (resp. zmiešanej) zmluvy o poskytnutí služieb Bonami návrh interiéru (ďalej len "zmluva o poskytnutí služby dizajnéra") uzatváranej medzi BONAMI a inou fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej len "zákazník") prostredníctvom internetovej služby Bonami návrh interiéru (ďalej len "služba" alebo aj ako "Bonami návrh interiéru").

• BONAMI ponúka zákazníkom predaj nábytku a široký sortiment bytových doplnkov a dekorácie prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného na webovej stránke umiestnenej na internetovej adrese https://www.bonami.sk/, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky.

• Zmluva. Ustanovenia odchylné od týchto VOP je možné dohodnúť v zmluve o poskytnutí služby dizajnéra. Odchylné dojednania v zmluve o poskytnutí služieb dizajnéra majú prednosť pred ustanoveniami VOP.

• Ustanovenia týchto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra uzatvorenej medzi BONAMI a jeho zákazníkmi. Zmluva o poskytnutí služby a VOP sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Zmluvu o poskytnutí služby dizajnéra možno uzavrieť v slovenskom jazyku.

• Zmeny sú vyhradené. Znenie VOP môže BONAMI meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas doby účinnosti predchádzajúceho znenia VOP. To znamená, že zmeny či doplnenia týchto VOP sa nebudú vzťahovať na objednávky služieb uskutočnené pred dňom účinnosti takejto zmeny či doplnenia.

• Za týmto účelom BONAMI vydáva tieto VOP, ktoré upravujú základné podmienky poskytovania služby Bonami návrh interiéru.
2. Právny rámec služby
Tieto VOP sa riadia Občianskym zákonníkom a v prípade zákazníka spotrebiteľa sa použije aj zákon č. 250/2007 Z.z.. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov a zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.

• Na zmluvu o poskytnutí služby dizajnéra sa primerane použijú ustanovenia Občianskeho zákonníka o zmluve o dielo.

• Ďalej sa použije GDPR - NARIADENIE EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
3. Uzatvorenie zmluvy
• Pre objednanie služby vyplní zákazník objednávkový formulár vo webovom rozhraní BONAMI https://www.bonami.sk/i/bonami-navrh-interieru kliknutím na tlačidlo "Chcem návrh interiéru", kde sa zákazník dozvie:

1) že ho čaká objednávkový formulár
2 ) čo všetko bude potrebovať pre jeho riadne vyplnenie
3) zoznámenie s celým procesom

• Následne kliknutím na tlačidlo "spustiť dotazník" je spustený objednávkový formulár na platforme Typeform.com. ako tzv. "chytrý" dotazník.

Objednávkový formulár obsahuje najmä otázky povinné aj nepovinné o:

1) objednávanej službe (ktorá miestnosť/izba je predmetom služby - napr. spálňa, pracovňa, obývacia izba, detská izba a pod., ďalej tiež forma obmeny, rozmery miestnosti, pôdorys a iné), a

2) možnosť výberu ceny služby.

• Všetka prezentácia medailónikov dizajnérov umiestnená vo webovom rozhraní BONAMI je informatívneho charakteru a BONAMI nie je povinné uzavrieť zmluvu o poskytnutí služieb dizajnéra.

• Zákazník vyplnením a odoslaním objednávky, čím sa rozumie vyplnenie vstupného dotazníka vo forme objednávkového formulára a vyjadrením súhlasu s VOP a súhlasom so spracovaním osobných údajov (ďalej len "Objednávka") súhlasí, že bol s obsahom VOP oboznámený a bez výhrad ich prijíma.

• Objednávka je realizovaná cez internetové stránky a je začatá kliknutím na tlačidlo "Vyplniť dotazník".

• Pred zaslaním Objednávky BONAMI je zákazníkovi umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do Objednávky vpísal, a to aj s ohľadom na možnosť zákazníka zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní údajov do objednávky. Objednávku odošle zákazník kliknutím na tlačidlo "Odoslať". Údaje uvedené v Objednávke sú zo strany BONAMI považované za správne. BONAMI bezodkladne po obdržaní Objednávky toto obdržanie zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty zákazníka, ktorú uvedie v objednávkovom formulári / v Objednávke (ďalej len "elektronická adresa zákazníka").

• Potvrdením služby zo strany BONAMI je uzatvorená vyššie uvedená zmluva o poskytnutí služby dizajnéra. Potvrdenie je vo forme automaticky odoslanej emailovej správy, čím je potvrdená a dokončená táto Objednávka (ďalej len "Potvrdenie"). Prílohu Potvrdenia tvorí aktuálne znenie VOP, GDPR a reklamačný poriadok BONAMI vo formáte PDF.

• Na základe Objednávky uzatvárajú BONAMI a zákazník zmluvu o poskytnutí služby dizajnéra.

• Uzavretá Objednávka je archivovaná za účelom jej úspešného splnenia a splnenia prípadných povinností zo zodpovednosti za vady.

• Zákazník je vždy oprávnený v závislosti na charaktere Objednávky (množstvo miestnosti) požiadať BONAMI o dodatočné potvrdenie Objednávky (napríklad písomne či telefonicky).

• Zmluvný vzťah medzi BONAMI a zákazníkom vzniká doručením prijatia Objednávky (akceptáciou), ktorá je zo strany BONAMI zaslaná zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej adresy zákazníka.
4. Objednávka služby Bonami návrh interiéru
• Na základe Objednávky zákazníka poskytne BONAMI službu spočívajúcu vo vytvorení návrhu zo sortimentu BONAMI, a to v termíne uvedenom v Objednávke, alebo v termíne dohodnutom medzi BONAMI dizajnérom a zákazníkom.

• Služba je poskytovaná odborným zamestnancom BONAMI formou na diaľku. Zamestnancom sa pre účely tejto služby rozumejú tiež poskytovatelia outsourcovaných služieb a ich zamestnanci alebo iní pracovníci spolupracujúci s BONAMI na základe iného než pracovnoprávneho vzťahu, osoby v obdobnom pomere k Spoločnosti podľa ust . § 5 ods. 1 písm. a) zákona č. 595/2003 Z.z.. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov, alebo iné osoby v zmluvnom vzťahu so Spoločnosťou. Zmluvným vzťahom možno najmä rozumieť pracovný pomer, vzťah vznikajúci na základe dohôd vykonávaných mimo pracovného pomeru alebo iný zmluvný vzťah medzi Spoločnosťou (napr. na základe zmluvy o dielo a pod.) (ďalej len ako "BONAMI dizajnér").

• Na základe zákazníkom dodaných rozmerov miesta návrhu a doplňujúcich informácií dôjde vo vopred dohodnutom termíne k zostaveniu pôdorysu.

• Keďže konzultácia prebieha na diaľku, zákazník je povinný zabezpečiť, aby bol zo svojich zdrojov schopný sa na schôdzku pripojiť. O technických požiadavkách je zákazník informovaný v priebehu objednania služby a následne e-mailom. Po schôdzke bude vypracovaný návrh vo forme PDF a ostatné dokumenty a vizualizácie podľa zvoleného typu služby (ďalej len "Návrh").

• Zákazník súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní tejto zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra. Náklady vzniknuté zákazníkovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí zákazník sám.
5. Konečný produkt služby - návrh od Bonami dizajnéra
Po ukončení práce Zákazník obdrží vizualizáciu Návrhu spoločne so zoznamom použitého tovaru a predbežnou kalkuláciou produktov a celkovej kúpnej ceny.

• V priebehu konzultácií, resp. pred zaslaním konečného Návrhu je možné bezplatne požiadať o drobné úpravy (napr. zmena farby produktu, náhrada dekorácie apod.).

• V prípade požiadavky na zásadnú zmenu pôvodného Návrhu, napr. z dôvodu iných rozmerov, iného dizajnu celého návrhu sa bude jednať o úplne novú spoplatnenú službu.

• Návrh dizajnu je vo forme PDF pre zákazníka. Návrh je zložený z kusových produktov BONAMI.

• Čo je súčasťou?

1) Emailový/telefónny kontakt s BONAMI dizajnérom (celkom dvakrát)
2) v prípade, že vstupný dotazník nie je postačujúci – 10/20-minútový online video call
3) 60 minútová online prezentácia
4) moodboard (vizuálna koláž)
5) pôdorys
6) vizualizácia formou digitálnej koláže
7) varianty
8) shoppable zoznam produktov (shopping list) a finančný zoznam produktov - kalkulácia a nákupný zoznam
9) rady a tipy týkajúce sa zariadenia interiéru.

• Súčasťou Návrhu nie sú vstavané skrine alebo kuchyne, položenie podlahovej krytiny, osadenie dverí, ani umiestnenie okien. Návrh obsahuje rozmiestnenie kusových produktov z ponuky e-shopu BONAMI https://www.bonami.sk/ alebo iných e-shopov s nábytkom (home&deco).
6. Cena služby Bonami návrh interiéru a platobné podmienky
• Cena za službu je závislá od voľby služby, kedy zákazník má možnosť využiť buď balíček 1, alebo balíček 2 služby.

• Cena je uvedená v eurách a počíta sa za miestnosť/izbu.

• Ceny služby sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny služby zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované na https://www.bonami.sk/i/bonami-navrh-interieru. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť BONAMI uzavrieť zmluvu o poskytnutí služby za individuálne dohodnutých podmienok.

Základný balíček
  • 1x Úvodné stretnutie
  • 1x Moodboard
  • 1x Pôdorys s rozmiestnením produktov
  • 1x Vizualizácia izby
  • 1x Zoznam použitých produktov
  • 1 h Prezentácia s komentárom od dizajnéra
  • Doba vyhotovenia 2 týždne
  • Odpočítanie ceny návrhu pri zakúpení produktov od Bonami*
160 €

1 miestnosť, vrátane DPH
Rozšírený balíček
  • 1x Úvodné stretnutie
  • 2x Moodboard
  • 2x Pôdorys s rozmiestnením produktov
  • 2x Vizualizácia izby
  • 2x Zoznam použitých produktov
  • 1 h Prezentácia s komentárom od dizajnéra
  • Doba vyhotovenia 3 týždne
  • Odpočítanie ceny návrhu pri zakúpení produktov od Bonami*

220 €
1 miestnosť, vrátane DPH
• Platba on-line Objednávky je možná týmito spôsobmi:

Na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 14 dní.

• Cenu služby môže zákazník uhradiť BONAMI nasledujúcimi spôsobmi:

1) v hotovosti v prevádzke BONAMI na adrese
2) bezhotovostne prevodom na účet BONAMI č. 257014774/0300, vedený pre Spoločnosť (ďalej len "účet BONAMI").
3) BONAMI nepožaduje od zákazníka zálohu či inú obdobnú platbu.

• V prípade bezhotovostnej platby je zákazník povinný uhradiť cenu služby spoločne s uvedením variabilného symbolu platby. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok zákazníka uhradiť cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet BONAMI.

• BONAMI ohľadom platieb realizovaných na základe zmluvy o poskytnutí služby vystaví zákazníkovi daňový doklad - faktúru. BONAMI je platcom dane z pridanej hodnoty. Daňový doklad - faktúru vystaví BONAMI po prezentácii Návrhu a zašle ju v elektronickej podobe na elektronickú adresu zákazníka.

• Podľa zákona o používaní elektronickej registračnej pokladnice je BONAMI povinné vystaviť zákazníkovi pokladničný doklad. Zároveň je povinné zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.

• Voucher. Zákazníkovi bude poskytnutá zľava z kúpnej ceny vo výške ceny zaplatenej za túto službu (ďalej len "voucher"). Zákazník obdrží voucher na nákup produktov z Návrhu. Voucher má platnosť 2 mesiace od odovzdania finálneho návrhu zákazníkovi a je na ňom presne vyznačený dátum konca platnosti. Voucher platí len v prípade nákupu v celkovej hodnote nad 1.200 EUR, vrátane DPH. Do celkovej ceny sa nezapočítava doprava tovaru, ani balné a poštovné.

• V odôvodnených prípadoch je možné platnosť voucheru predĺžiť o primeranú dobu, dohodou zmluvných strán.

• Uplatnenie voucheru.

• Nábytok, doplnky a služby, ktoré sú súčasťou vytvoreného Návrhu, vychádzajú z aktuálnej ponuky a cien tovarov a služieb v čase vytvorenia Návrhu.

• Pri uplatnení voucheru bude rozhodujúca ponuka a ceny tovarov a služieb aktuálne v čase nákupu.

• Návrh a cenová kalkulácia nezaručujú dostupnosť tovaru na sklade v čase zakúpenia tovaru.
7. Odstúpenie od zmluvy
• Od uzavretej zmluvy o poskytnutí služby je zákazník oprávnený odstúpiť bez udania dôvodu, najneskôr však 48 hodín od realizácie objednávky a za podmienky, že služba zo strany BONAMI ešte nebola začatá, na telefónnej linke: 232 005 040 alebo na emaile: sluzebnicek@bonami.cz.

• Pre vrátenie platieb použije BONAMI rovnaký platobný prostriedok, ktorý zákazník použil pre uskutočnenie počiatočnej transakcie, ak nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak.
8. Zodpovednosť
• BONAMI nenesie žiadnu zodpovednosť za dispozičné zmeny miestnosti/izby/bývania, ktoré je predmetom Objednávky a zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra a ktoré by mohli mať vplyv na inštaláciu dizajnového produktu podľa Návrhu. Pokiaľ budú takéto dispozičné zmeny urobené, nezodpovedá BONAMI za to, že realizácia Objednávky (zmluvy) podľa Návrhu nebude možná.
9. Práva k duševnému vlastníctvu
• BONAMI je vlastníkom licencie na použitie diela podľa tejto zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra ako výstupu vo forme Návrhu, ďalej tiež k audiovizuálnym záznamom navrhnutého dizajnu interiéru a popisných textov Návrhu podľa tejto Zmluvy, a to na všetky spôsoby použitia, v neobmedzenom rozsahu.

• BONAMI je mimo iného oprávnené umiestniť výstup vo forme Návrhu, ktorý vytvorí BONAMI dizajnér, na sociálne siete spravované BONAMI a má nárok vzniknutý obsah na sociálnych sieťach sponzorovať. BONAMI je oprávnené umiestniť výstup na svoje webové stránky, a to do detailu produktu, ktorého sa výstup týka.

• Obsahom majetkového práva je právo Návrh ako autorské dielo používať, najmä ho rozmnožovať, rozširovať, prenajímať, požičiavať, vystavovať alebo sprístupňovať verejnosti.

• BONAMI dizajnér vytvára Návrh ako zamestnanec za účelom splnenia svojich pracovných povinností, BONAMI vykonáva všetky majetkové práva k Návrhu ako autorskému dielu.

• Licencia je udelená na časovo neobmedzenú dobu.

• Mená, text, grafika, videá, logá, obrázky, fotografie, ikony, prezentácie a iné výstupy služby sú majetkom BONAMI a sú chránené autorským právom. Bez predchádzajúceho písomného súhlasu BONAMI nesmie zákazník používať tento obsah. Prezeranie, čítanie, tlač, sťahovanie alebo iné používanie obsahu BONAMI, zákazníka neoprávňuje k žiadnym vlastníckym alebo duševným vlastníckym právam k obsahu, autorskému dielu alebo softvéru.
10. Ochrana osobných údajov
• BONAMI spracováva osobné údaje zákazníkov v súlade s platnými predpismi o ochrane osobných údajov.

• Svoju informačnú povinnosť voči zákazníkovi v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len "GDPR") súvisiacu so spracúvaním osobných údajov zákazníka na účely plnenia zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra, na účely rokovania o tejto zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností BONAMI plní prostredníctvom osobitného dokumentu.
11. Prieskum spokojnosti a ponuky produktov a služieb, zasielanie obchodných oznámení a cookies
• Prieskum spokojnosti. BONAMI využije kontaktné osobné údaje zákazníka na prieskum spokojnosti zákazníkov a na ponúkanie svojich produktov a služieb na základe svojho oprávneného záujmu podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR. Zákazník má právo odmietnuť takúto komunikáciu na nižšie uvedených kontaktoch uvedených v čl. XI.

• Osobné údaje budú na účely vyhodnotenia spokojnosti zákazníkov uložené po dobu 1 roka.

• Zasielanie obchodných oznámení. Zákazník v zmysle ustanovenia § 62 ods. 3 zákona č. 351/2011 Z.z., o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov berie na vedomie, že mu môžu byť zasielané obchodné oznámenia zo strany BONAMI na elektronickú adresu či na telefónne číslo zákazníka. Svoju informačnú povinnosť voči zákazníkovi v zmysle čl. 13 GDPR súvisiacu so spracovaním osobných údajov zákazníka na účely zasielania obchodných oznámení plní BONAMI prostredníctvom osobitného dokumentu.

• Cookies. Zákazník súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. V prípade, že je možné Objednávku na webovej stránke vykonať a záväzky BONAMI zo zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra plniť bez toho, aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač zákazníka, môže zákazník súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.
12. Kontakty a doručovanie
• BONAMI odpovedá na otázky zákazníkov k tejto službe na telefónnom čísle: + 420 232 005 040 každý pracovný deň od 8:00 do 18:00 hod.

• Zákazníkovi sa môže doručovať na elektronickú adresu zákazníka, alebo môže byť kontaktovaný telefonicky.
13. Spory
Orgánom povereným dozorom je Slovenská obchodná inšpekcia.

• Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zabezpečuje BONAMI prostredníctvom elektronickej adresy sluzebnicek@bonami.cz. Informáciu o vybavení sťažnosti zákazníka zašle BONAMI na elektronickú adresu zákazníka.

• Prípadné spotrebiteľské spory medzi BONAMI a zákazníkom ohľadom záväzkov zo zmluvy o poskytnutí služby možno riešiť mimosúdne. Subjektom mimosúdneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi BONAMI a zákazníkom.

• Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike, so sídlom so sídlom Mlynské nivy 44/A, 827 15 Bratislava, internetová adresa: https://esc ontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).

• BONAMI je oprávnené poskytovať túto službu na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z.. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.
14. Záverečné ustanovenia
• Ak je niektoré ustanovenie VOP neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení sa uplatní ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení. • Zmluva o poskytnutí služby Bonami návrh interiéru, vrátane VOP, je archivovaná BONAMI v elektronickej podobe a nie je prístupná.

• Prílohu VOP tvorí reklamačný poriadok a GDPR.

• Kontaktné údaje BONAMI: adresa na doručovanie, adresa elektronickej pošty, telefón.
Účinnosť
Tieto VOP pre službu Bonami návrh interiéru nadobúdajú účinnosť dňom 7.6.2021.

Reklamačný poriadok pre službu Bonami návrh interiéru

Tento reklamačný poriadok je vydaný obchodnou spoločnosťou BONAMI.cz, as, so sídlom Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1, zapísanou v obchodnom registri vedenom B 18575, IČO: 24230111, DIČ: CZ24230111, kontaktná adresa kancelárie: Thámova 289 / 13, 186 00 Praha 8 - Karlín, ČR, web: https://www.bonami.sk/, tel. , email: sluzebnicek@bonami.cz (ďalej len „BONAMI").

Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti súvisiace so zodpovednosťou BONAMI za vady pri uzatváraní zmluvy o poskytnutí služby Bonami návrh interiéru medzi BONAMI a objednávateľom tejto služby (ďalej len „zákazník") nad rámec všeobecných obchodných podmienok platných pre túto službu a dostupných na https://www.bonami.sk/i/bonami-navrh-interieru (ďalej len „reklamačný poriadok").

Domnievate sa, že došlo k pochybeniu pri využití služby Bonami návrh interiéru? Prečítajte si tento reklamačný poriadok. BONAMI Vás týmto informuje o podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácie.

Rozsah, podmienky a spôsob uplatnenia reklamácie

Čo môžete reklamovať?
• Reklamovať môžete službu, ktorá je predmetom zmluvy o poskytnutí služby Bonami návrh interiéru (ďalej len „zmluva"), za predpokladu, že bola vykonaná chybne. Služba Bonami návrh interiéru, resp. jej výstup, má chyby, keď nezodpovedá tomu, čo bolo dohodnuté v zmluve.

• BONAMI zodpovedá len za tie chyby, ktoré má dielo v čase jeho odovzdania.

• BONAMI neposkytuje záruku za akosť!

• Zákazník je povinný vykonať kontrolu výstupu podľa zmluvy služby čo najskôr po prevzatí. Zákazník je povinný chyby bez zbytočného odkladu BONAMI oznámiť po tom, čo ich zistil alebo pri náležitej pozornosti zistiť mal, najneskôr však do dvoch rokov od prevzatia návrhu dizajnu interiéru vo forme PDF.
Reklamácia musí obsahovať:
• Číslo objednávky
• Dátum objednania služby
• Meno a priezvisko
• Telefón, e-mail
• Popis poruchy
• Meno dizajnéra, ktorý je zodpovedný za službu
• Číslo faktúry
Z čoho vychádza Váš nárok?
• Zo zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len „občiansky zákonník"), najmä ust . § –499 a nasl.;

• zo zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov;

• zo zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov.
Aké máte práva z chýb?
Ak služba nebola poskytnutá podľa dohody, môžete požadovať v závislosti na charaktere chyby buď:

• riadne vykonanie služby,
• primeranú zľavu z jej ceny, alebo
• vrátenie sumy, ktorú ste za ňu zaplatili.

BONAMI je povinné zákazníkovi vydať písomné potvrdenie o tom, kedy zákazník právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie zákazník požaduje; a ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
Aká je lehota na vybavenie reklamácie a ako sa počíta?
• Vybavovanie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 kalendárnych dní.

• BONAMI o reklamácii rozhoduje ihneď, v zložitých prípadoch však do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu poskytnutej služby a potrebná k odbornému posúdeniu chyby. Reklamácia vrátane odstránenia chyby musí byť vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia.

• Lehota trvá od okamihu uplatnenia reklamácie. Nasledujúci deň potom, čo ste reklamáciu uplatnili, je prvým dňom 30 dňovej lehoty. Ak jej koniec pripadá na sobotu, nedeľu alebo sviatok, tak obdobie skončí najbližší nasledujúci pracovný deň.

• Pri uplatnení reklamácie e-mailom je vhodné si zabezpečiť potvrdenie jeho doručenia či prečítania.

Reklamácia sa považuje za vybavenú, keď BONAMI informuje, že je reklamácia vybavená a akým spôsobom sa tak stalo, najneskôr 30. deň od uplatnenia reklamácie.
Ako a kde možno uplatniť reklamáciu?
• Osobne na adrese: Thámova 289/13, 186 00 Praha 8

• Telefonicky na čísle: +420 232 005 040

• Elektronickou poštou na adrese: sluzebnicek@bonami.cz

• Reklamácia môže byť uplatnená v akejkoľvek prevádzkarni BONAMI, kde to je s ohľadom na ponúkanú službu možné.
GDPR
BONAMI prehlasuje, že spracúvanie a správa všetkých osobných údajov, ktoré súvisia s predmetnými činnosťami popísanými v tomto reklamačnom poriadku sa riadi nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov).
Ochrana práv zákazníkov
• Orgánom povereným dozorom je Slovenská obchodná inšpekcia.

• Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zabezpečuje BONAMI prostredníctvom elektronickej adresy sluzebnicek@bonami.cz. Informáciu o vybavení sťažnosti zákazníka zašle BONAMI na elektronickú adresu zákazníka.

• Prípadné spotrebiteľské spory medzi BONAMI a zákazníkom ohľadom záväzkov zo zmluvy o poskytnutí služby možno riešiť mimosúdne. Subjektom mimosúdneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi BONAMI a zákazníkom.

• Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike, so sídlom Mlynské nivy 44/A, 827 15 Bratislava, internetová adresa: https://esc-sr.sk/je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).

• BONAMI je oprávnené poskytovať túto službu na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.
Záverečné ustanovenia
• Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok k Bonami návrh interiéru.

• Ak je niektoré ustanovenie reklamačného poriadku neplatné alebo neúčinné, uplatní sa ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

• Uzatvorením zmluvy vyjadruje zákazník súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami a s týmto reklamačným poriadkom a potvrdzuje, že je s nimi riadne oboznámený.

• Reklamačný poriadok je archivovaný BONAMI v elektronickej podobe.

• Zmeny reklamačného poriadku sú vyhradené. • Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 7.6.2021.

Informácie o spracúvaní osobných údajov

podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane jednotlivcov pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov); (ďalej len „GDPR").
1. Prevádzkovateľ osobných údajov
1.1. Prevádzkovateľom osobných údajov je obchodná spoločnosť:

• BONAMI.CZ, as, IČO 242 30 111, so sídlom: Újezd 450/40, Praha 1 - Malá Strana, PSČ 118 00 ČR, vedená na Mestskom súde v Prahe pod sp . zn. B 18575

• e-mail: sluzebnicek@bonami.cz

• kontaktná adresa kancelárie: Cintorínska 289/13, 186 00 Praha 8 - Karlín, ČR (ďalej len „Spoločnosť")

1.2. Keďže Spoločnosť pôsobí pri spracúvaní osobných údajov ako prevádzkovateľ, určuje tak, za akým účelom a akými prostriedkami bude dochádzať k spracúvaniu osobných údajov.

1.3. Prevádzkovateľ je právnickou osobou založenou podľa českého práva.

1.4. Prevádzkovateľa je možné kontaktovať prostredníctvom emailu poverenec@bonami.cz alebo sluzebnicek@bonami.cz

1.5. Spoločnosť vymenovala zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov, ktorým je: Ing. Daniel Kmoch, poverenec@bonami.cz, +420 232 005 040.
2. Účel/y spracúvania osobných údajov
2.1. Tento dokument upravuje zásady ochrany a spracúvania osobných údajov návštevníkov webových stránok https://www.bonami.sk/ a/alebo aplikácie, ktorí na stránkach https://www.bonami.sk/i/bonami-navrh-interieru využijú služby Bonami návrh interiéru a urobia objednávku tejto služby (ďalej len „zákazníci"). 2.2. Osobné údaje zákazníkov a ďalších inak zúčastnených Spoločnosť spracúva na nasledujúce účely: • Plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba (zákazník);

• Dotknutá osoba (zákazník) udelil súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov pre jeden alebo viac konkrétnych účelov;

• Fakturácia služieb poskytnutých našou Spoločnosťou a pod.

2.3. Predmet plnenia zmluvy je poskytnutie odborného poradenstva Bonami návrh interiéru a poskytnutia služby Bonami návrh interiéru (spoločne ďalej len „Účel spracúvania osobných údajov").
3. Právny základ spracúvania osobných údajov
3.1. Osobné údaje sú spracúvané na základe uzatvorenej zmluvy v súlade so všeobecnými obchodnými podmienkami, nakoľko pre plnenie tejto zmluvy je spracúvanie osobných údajov nevyhnutné a bez ich spracúvania služba nemôže byť poskytnutá. Za účelom kontaktovania zákazníka a zasielania obchodných oznámení sú osobné údaje taktiež spracúvané na základe oprávneného záujmu Spoločnosti, ktorým je zlepšovanie služieb a produktov Spoločnosti a optimalizácia vzťahu so Zákazníkom.

3.2. Osobné údaje sú teda spracúvané v súlade s článkom 6 ods. 1 písm. b) GDPR, v súlade s čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR a v súlade s čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR.

3.3. Spoločnosť bude v súlade s platnými predpismi o ochrane osobných údajov spracúvať osobné údaje zákazníka uvedené v objednávke na účely splnenia zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra, a to po dobu nevyhnutne potrebnú na jej splnenie, vybavenie prípadných nárokov zákazníka z vadného plnenia a ďalej pokiaľ je spracúvanie nevyhnutné v súlade s právnymi predpismi (najmä s daňovými predpismi). Právnym základom spracúvania je zmluva uzavretá medzi zákazníkom a Spoločnosťou.
4. Aké údaje spracúvame?
4.1. Údaje poskytnuté zákazníkmi.

4.2. Primárne sú spracúvané osobné údaje, ktoré nám zákazník poskytne pri vytvorení objednávky, vrátane objednávkového formulára vo forme vstupného dotazníka.

4.3. Ďalej spracúvame najmä údaje za účelom a pri vyplnení vstupného dotazníka. Vyplnením údajov v dotazníku vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním uvedených údajov a súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami.

4.4. Tieto údaje zahŕňajú najmä osobné, identifikačné, kontaktné, prihlasovacie a adresné údaje, a to predovšetkým:

• e-mailovú adresu
• telefón
• meno a priezvisko
• adresu
• informácie o Vašom interiéri/bývaní - dispozície bývania za účelom vytvorenia pôdorysu, jeho vizualizácie a návrh, fotografie bývania.

4.5. Ďalšie údaje, ktoré spracúvame, sú údaje za účelom vystavenia faktúry za služby Bonami návrh interiéru v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, fakturačná adresa, platobné údaje, telefón a e-mailová adresa.

4.6. Údaje získané prostredníctvom cookies. Pre lepšie cielenie reklamných kampaní a vylepšovanie ponuky produktov a služieb využíva Spoločnosť informácie cookies. Ak ste vo Vašom prehliadači povolili ukladanie cookies a súhlasíte s ich používaním, získava Spoločnosť údaje o návšteve webových stránok, prezeraných produktoch a ďalšej aktivite na webových stránkach.

4.7. Spoločnosť nezbiera ani inak nespracúva akékoľvek citlivé osobné údaje zahrňujúce napr. údaje o Vašom zdravotnom stave, vyznaní či presvedčení a pod.

4.8. Zasielanie obchodných oznámení a kontaktovanie zákazníka. Zákazník ako dotknutá osoba týmto berie na vedomie, že po prezentácii Bonami návrh interiéru môže byť následne kontaktovaná. Zákazník tiež môže byť kontaktovaný pri vypredaní produktu (vybraného tovaru), ktorý je predmetom služby, za účelom ponúknutia vhodnej alternatívy produktu (vybraného tovaru). Zákazník taktiež berie na vedomie, že môže byť kontaktovaný s cieľom prieskumu spokojnosti a môžu mu byť zasielané obchodné oznámenia.
5. Príjemcovia osobných údajov
5.1. Vaše osobné údaje spracúva Spoločnosť ako prevádzkovateľ osobných údajov a ďalej sprostredkovatelia osobných údajov.

5.2. Spoločnosť môže a je povinná odovzdať osobné údaje bez uzavretia sprostredkovateľskej zmluvy alebo dohody o zodpovednosti dvoch prevádzkovateľov súdom, správnym orgánom, Polícii ČR a ďalším subjektom verejného práva.

5.3. So všetkými ďalšími sprostredkovateľmi Spoločnosť ako prevádzkovateľ musí mať uzatvorenú zodpovedajúcu sprostredkovateľskú zmluvu, ktorá garantuje, že sprostredkovateľ bude pri spracúvaní osobných údajov dodržiavať rovnaké zásady bezpečnosti, ako Spoločnosť. Sprostredkovateľom je každý subjekt, ktorý spracúva osobné údaje pre Spoločnosť pre účely a spôsobom, ktoré stanovuje Spoločnosť.

5.4. Kto má prístup k údajom?

• V prvom rade sú osobné údaje spracúvané Spoločnosťou a jej zamestnancami, najmä Bonami dizajnérom. Všetky osoby, ktoré majú prístup k osobným údajom sú zaviazané k mlčanlivosti a tento záväzok trvá aj po skončení ich spolupráce so Spoločnosťou.

• Príjemcovia osobných údajov budú zmluvní partneri Spoločnosti zaisťujúci vybavenie objednávky.

• V prípade, keď je so spracúvaním vyžadovaný Váš súhlas, odovzdávame údaje sprostredkovateľom iba v prípade, že ste súhlas udelili. Sprostredkovateľom odovzdávame iba tie údaje, ktoré nevyhnutne potrebujú na zabezpečenie svojich služieb. Medzi sprostredkovateľov, ktorých BONAMI využíva, patria:

Česká pošta, s.p.,
Direct Parcel Distribution CZ, s. r. o.,
Zásilkovna s.r.o.,
WE|DO CZ s.r.o.,
Liftago, a.s., Rhenus Logistics s.r.o.,
FOFR Expressvan s.r.o.,
PROFIGROUP PLUS s.r.o.
Daktela
Uloženka s.r.o.
X.commerce, Inc.
dba Magento, Inc.
Google LLC
YANDEX, LLC
GetResponse Sp. z o.o.
VIVmail.cz s.r.o.
Facebook, Inc.
Seznam.cz, a.s.
VIVnetworks.com s.r.o.
SMSbrána s.r.o.
OptinMonster
Adform s.r.o. BIANO s.r.o.
GLami s.r.o.
Ehub s.r.o
RTB House s.r.o.
Pinterest, Inc.
6. Doba spracúvania osobných údajov
6.1. Osobné údaje sú uchovávané po celú dobu trvania zmluvy, oprávneného záujmu a/alebo povinnosti Spoločnosti.

6.2. Osobné údaje sú spracúvané za účelom plnenia zmluvy po celú dobu vybavenia/vybavovania objednávky služby Bonami návrh interiéru a po celú dobu využívania tejto služby, vrátane zaplatenia tejto služby, a následne pre uplatnenie práv z vadného plnenia.

6.3. Následne sú osobné údaje uchovávané desať (10) rokov po skončení právneho dôvodu spracúvania osobných údajov, ibaže všeobecne záväzné právne predpisy stanovia túto dobu dlhšiu alebo kratšiu.

6.4. Zo zákona Spoločnosť tiež následne uchováva niektoré údaje obsiahnuté v účtovných dokladoch.

6.5. Ďalšie spracúvanie osobných údajov nad rámec uvedených lehôt vykonáva Spoločnosť iba v prípade, že je to nevyhnutné na splnenie povinností vyplývajúcich z právnych predpisov, ktoré sa na BONAMI vzťahujú.
7. Práva dotknutej osoby
7.1. Pri spracúvaní osobných údajov má dotknutá osoba práva týkajúce sa ochrany svojich osobných údajov, ktoré sú špecifikované v tomto článku. Poskytnutie osobných údajov sa vyžaduje pre uzavretie zmluvy, ale v prípade, že zákazník svoje údaje na tento účel neposkytne, nemožno objednávku vybaviť.

7.2. Právo požadovať prístup k osobným údajom.

7.3. Právo na opravu osobných údajov, ktoré Spoločnosť spracúva.

7.4. Právo na obmedzenie spracúvania. Obmedzenie spracúvania znamená, že Spoločnosť musí osobné údaje, u ktorých bolo spracúvanie obmedzené, označiť a po dobu trvania obmedzenia ich nesmie ďalej spracúvať s výnimkou ich uloženia. Právo na obmedzenie spracúvania má dotknutá osoba vtedy, ak namieta presnosť osobných údajov, a to na dobu potrebnú na to, aby Spoločnosť mohla presnosť osobných údajov overiť; spracúvanie je nezákonné a dotknutá osoba odmieta vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie použitia osobných údajov; ak už Spoločnosť osobné údaje nepotrebuje na účely spracúvania, ale dotknutá osoba ich požaduje pre určenie, výkon alebo obhajobu právnych nárokov; ak dotknutá osoba vzniesla námietku proti spracúvaniu uvedenú nižšie v článku 7., a to pokiaľ nebude overené, či oprávnené dôvody Spoločnosti pre spracúvanie prevažujú nad záujmami alebo právami a slobodami dotknutých osôb.

7.5. Právo na výmaz osobných údajov. Právo na výmaz osobných údajov sa nevzťahuje na tie osobné údaje, ktoré z dôvodu možného súdneho sporu (napr. pre spôsobenú škodu, vymáhanie bezdôvodného obohatenia a pod.) a na základe právnych predpisov účinných v Českej republike Spoločnosť uchováva aj po ukončení zmluvy alebo po zániku oprávneného záujmu, a to v súlade s článkom 6. týchto informácií o spracúvaní osobných údajov.

7.6. Právo na prenosnosť údajov. Dotknutá osoba je oprávnená žiadať, aby Spoločnosť osobné údaje poskytla na účely ich odovzdania inému prevádzkovateľovi osobných údajov alebo Spoločnosť osobné údaje sama odovzdala inému prevádzkovateľovi osobných údajov. Toto právo však môže dotknutá osoba uplatniť iba ohľadom tých údajov, ktoré Spoločnosť spracúva automatizovane na základe súhlasu dotknutej osoby alebo zmluvy uzatvorenej s dotknutou osobou.

7.7. Právo podať sťažnosť dozornému úradu, a to v prípade, že sa dotknutá osoba domnieva, že spracúvaním osobných údajov dochádza k porušeniu právnych predpisov o ochrane osobných údajov. Sťažnosť je dotknutá osoba oprávnená podať na dozornom úrade v mieste svojho obvyklého bydliska, na pracovisku alebo v mieste, kde došlo k údajnému porušeniu. V Českej republike je dozorným úradom Úrad na ochranu osobných údajov, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz.
8. Právo vzniesť námietku proti spracúvaniu
8.1. V prípade, že Spoločnosť osobné údaje spracúva na účely svojich oprávnených záujmov alebo oprávnených záujmov tretích osôb, je dotknutá osoba oprávnená kedykoľvek podať proti takémuto spracúvaniu námietku. Námietku dotknutá osoba môže vzniesť prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v čl. 1. Ak takúto námietku dotknutá osoba vznesie, bude Spoločnosť oprávnená v takomto spracúvaní pokračovať len vtedy, ak preukáže závažné oprávnené dôvody pre spracúvanie, ktoré prevažujú nad záujmami aleboprávami a slobodami dotknutej osoby, a ďalej vtedy, ak pôjde o spracúvanie nevyhnutné na určenie, výkon alebo obranu právnych nárokov.
9. Povinné spracúvanie a povinnosť poskytnúť osobné údaje
9.1. Spracúvanie osobných údajov na účely plnenia zmluvy je nevyhnutné pre plnenie záväzkov, ktoré vznikli zo zmluvy. Neposkytnutie osobných údajov môže znamenať, že Spoločnosť nebude, nie jej vinou, môcť plniť záväzky zo zmluvy.
10. Ukladanie osobných údajov a ich zabezpečenie
10.1. Osobné údaje spracúvané v elektronickej podobe sú uložené na harddisku v Českej republike. Zároveň je využívané cloudové úložisko, ktorého zabezpečenie zodpovedá štandardom GDPR.

10.2. Spoločnosť dbá na bezpečnosť Vašich údajov. Nakladanie s osobnými údajmi prebieha plne v súlade s platnými právnymi predpismi, vrátane GDPR.

10.3. Spoločnosť kladie pri spracúvaní osobných údajov veľký dôraz na technické aj organizačné zabezpečenie spracúvaných údajov.

10.4. Všetky osobné údaje v elektronickej forme sú uložené v databázach a systémoch, ku ktorým majú prístup iba osoby, ktoré potrebujú s osobnými údajmi bezprostredne nakladať na účely uvedené v týchto pravidlách, a to len v nevyhnutnom rozsahu. Prístup k týmto osobným údajom je chránený heslom a firewallom. Zabezpečenie osobných údajov je zo strany Spoločnosti pravidelne testované a ochranu priebežne vylepšujeme.
11. Kontakt
S akýmikoľvek pripomienkami ohľadne spracúvania osobných údajov alebo v prípade uplatnenia svojich práv sa môžete obracať na Spoločnosť e-mailom na adresu sluzebnicek@bonami.cz, alebo na telefónnom čísle +420 232 005 040.
12. Účinnost
Tento dokument je účinný od 7.6.2021.
13. Iné - ochrana osobných údajov návštevníkov webových stránok https://www.bonami.sk/
V ostatných veciach tu neupravených (napr. cookies, zasielanie obchodných oznámení a pod.) sa uplatňuje tiež dokument Spoločnosti na ochranu osobných údajov v súvislosti so spracúvaním osobných údajov návštevníkov webových stránok https://www.bonami.sk/ dostupný tu: https://www.bonami.sk/i/osobne-udaje.