Jarná zľava 15 % s kódom APRIL15 predĺžená | Len do polnoci →
Až -15 % na kúpeľňu | Ušetrite ešte dnes →
5 € pre vás RegistráciaPrihlásenieKošíkMenu

Najčastejšie otázky

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

Ozvite sa našej zákaznickej podpore na e-maili pomocnicek@bonami.sk kde vám povieme ako postupovať. Vyplňte reklamačný formulár, zabaľte produkt do škatule a pošlite balíček zase späť k nám na adresu:

DPD.sk
Depo 0650
Technická 7
82104 Bratislava

Kde zistím stav svojej objednávky?

Informáciu o stave svojej objednávky a jej predpokladanom doručení môžete nájsť na dvoch miestach. Na svojom Bonami účte v sekcii "Moje objednávky" nájdete stav všetkých svojich objednávok vrátane termínu predpokladaného doručenia. O každej zmene stavu objednávky vás tiež informujeme na váš e-mail, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky.

Ako môžem zmeniť či stornovať objednávku?

Ak si prajete akokoľvek zmeniť objednávku, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a povedzte jej číslo objednávky, ktorú si prajete zmeniť či stornovať a akú zmenu chcete vykonať (zmena dátumu doručenia, zmena adresy doručenia, pridanie produktu k objednávke, storno objednávky,. ..). Číslo objednávky nájdete v maili s potvrdením objednávky alebo vo svojom Bonami účte v sekcii "Moje objednávky".