Vytvorte si účet a získajte zľavu až 5 € na prvý nákup. Vytvorte si účet a získajte zľavu až 5 € na prvý nákup.
  • Každý deň nová inšpirácia
  • 5 € v kreditoch na prvý nákup
  • Ukladanie obľúbených produktov
alebo
Vstúpiť prostredníctvom Facebooku
Strážime ho za vás!

Zapli sme sledovanie dostupnosti pre produkt: Produkt už sledujete.

Až bude tento kúsok znovu k dispozícii, na váš e-mail ihneď odošleme správu. Môžete si zmeniť adresu, na ktorú sa má správa zaslať, alebo sledovanie zrušiť. Môžete si zmeniť adresu, na ktorú sa má správa zaslať.

Ok
Sledovanie zrušené

Sledovanie produktov bolo zrušené. Keby ste si to rozmysleli, môžete sledovanie znovu aktivovať.

Ok

Niekto vás predbehol

Mrzí nás to, ale niekto vás predbehol a váš kúsok je už zase vypredaný. Znovu sme sledovanie produktu aktivovali, aby bol nabudúce váš! Pokiaľ už o sledovanie nemáte záujem, môžete sledovanie produktu zrušiť.

Ok

Tento web používa cookies. Viac informácií o používaní súborov, ich uplatnení a schválení nájdete tu

ok

Užite si 15 % zľavu na všetko s kódom NAKUPNAJAZDA15, ktorý platí do nedeľnej polnoci.

Užite si 15 % zľavu na všetko s kódom NAKUPNAJAZDA15, ktorý platí do nedeľnej polnoci.

DomovVšetko o nákupeVšetko o nákupeNajčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

Ozvite sa našej zákaznickej podpore na e-maili pomocnicek@bonami.sk alebo zavolajte na číslo 02/208 126 60. Vyplňte reklamačný formulár, zabaľte produkt do škatule a pošlite balíček zase späť k nám na adresu:

Bonami - reklamačné odd.
Prologis Park Prague Airport
Průmyslová 482 (hala DC1)
252 61, Jeneč

Kde zistím stav svojej objednávky?

Informáciu o stave svojej objednávky a jej predpokladanom doručení môžete nájsť na dvoch miestach. Na svojom Bonami účte v sekcii "Moje objednávky" nájdete stav všetkých svojich objednávok vrátane termínu predpokladaného doručenia. O každej zmene stavu objednávky vás tiež informujeme na váš e-mail, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky.

Ako môžem zmeniť či stornovať objednávku?

Ak si prajete akokoľvek zmeniť objednávku, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a povedzte jej číslo objednávky, ktorú si prajete zmeniť či stornovať a akú zmenu chcete vykonať (zmena dátumu doručenia, zmena adresy doručenia, pridanie produktu k objednávke, storno objednávky,. ..). Číslo objednávky nájdete v maili s potvrdením objednávky alebo vo svojom Bonami účte v sekcii "Moje objednávky".

Dokončením registrácie uzavriete s Bonami.cz, a.s. túto zmluvu o spracovaní osobných údajov.