Až -60 % na prémiové značky |Ušetrite ešte dnes →
Jar doma aj vonku | Inšpirujte sa →
5 € pre vás RegistráciaPrihlásenieKošíkMenu

Reklamácia tovaru

Reklamácia veľkého kusu nábytku:

1. Ozvite sa našej zákazníckej podpore
Povedzte nám, čo a kedy chcete reklamovať a my to pre vás zariadime. Dajte vedieť na niektorý z kontaktov:
Prosím, pre kontakt si pripravte:
  • Popis poškodenia. Stručne nám popíšte, aký je problém. Popis poškodenia pomôže urýchliť vašu reklamáciu.
  • Fotky danej chyby. Ak chybu správne nafotíte, opäť nám to pomôže urýchliť vybavenie vašej reklamácie. Produkt vyfoťte ako z diaľky, tak detailne v mieste poškodenia. Pri novom tovare tiež vyfoťte jeho škatuľu aj výplň balíka.
2. Dopravca váš kúsok odvezie zadarmo späť k nám
Váš kúsok si vyzdvihne jeden z overených dopravcov alebo Bonami kuriér. Na prianie je možné dohodnúť aj zabalenie vráteného nábytku.
  • Termín odvozu dohodnete spoločne s našou zákazníckou podporou. V prípade, že dopravca nemôže akceptovať termín vyzdvihnutia zásielky, kontaktuje vás sám a dohodne s vami nový termín.
  • Konkrétny čas vyzdvihnutia vrátenej zásielky vzhľadom na vyťaženosť dopravcov, bohužiaľ, nie je možné stanoviť.
  • Pri odovzdaní balíka dopravcovi poproste o potvrdenie o prevzatí. Chceme mať istotu, že sa zásielka po ceste nikam nezatúla.
  • Celý odvoz platíme my. Nezabudnite si stiahnuť a vyplniť reklamačný formulár, ktorý priložíte k zásielke. Reklamačný formulár tiež nájdete v sekcii Moje objednávky, a to už predvyplnený.

3. Hneď ako reklamáciu vybavíme, vrátime vám peniaze alebo pošleme iný kúsok
Záručná lehota je 2 roky. Reklamáciu vybavíme do 30 dní a dohodneme sa s vami buď na výmene tovaru, alebo vrátení peňazí. Reklamácia je administratívne zložitejší proces, preto pokiaľ by sa na našej strane niečo oneskorilo, bezodkladne vám o tom dáme vedieť.

Reklamácia ostatného tovaru:

1. Ozvite sa našej zákazníckej podpore a zdokumentujte chyby tovaru
Pošlite nám e-mail na pomocnicek@bonami.sk a do predmetu uveďte Reklamácia + číslo vašej objednávky.
Do e-mailu napíšte alebo priložte:
  • Popis poškodenia. Stručne nám popíšte, aký je problém. Popis poškodenia pomôže urýchliť vašu reklamáciu.
  • Fotky danej chyby. Ak chybu správne nafotíte, opäť nám to pomôže urýchliť vybavenie vašej reklamácie. Produkt vyfoťte ako z diaľky, tak detailne v mieste poškodenia. Pri novom tovare tiež vyfoťte jeho škatuľu aj výplň balíka.
Zachovajte prepravný aj predajný obal počas riešenia reklamácie. Celý proces sa tým veľmi zjednoduší. Ak vám príde poškodený balík už od dopravcu, nebojte sa balík prevziať. Stačí si nafotiť fotky celého poškodeného balíka a spísať škodový list s prepravcom. Vďaka tomu bude celá reklamácia prebiehať rýchlejšie.
2. Počkajte na vyjadrenie a navrhnutie ďalšieho postupu
Zákaznícka podpora sa s vami dohodne na odvoze reklamovaných produktov. Odvoz je zadarmo. Tiež sa dohodnete, či chcete tovar vymeniť, alebo vrátiť peniaze na účet.

Najčastejšie otázky

Vraciam tovar. Ako dlho potrvá, kým mi vrátite peniaze?

Pokiaľ nám tovar odošlete späť v pôvodnom obale do 14 dní od prevzatia zásielky, vrátime vám plnú čiastku späť na účet. Že ste to nestihli? Nerozbalený tovar môžete ešte stále vrátiť. Sumu, ktorú vám odošleme späť, znížime o 5 % z predajnej ceny za každých 30 dní (počnúc 15. dňom od prevzatia zásielky). Pokryjeme tak najnutnejšie náklady spojené s jeho vrátením. Ak ste si u nás kúpili matrac, môžete ho vrátiť do 45 dní. Podrobné informácie nájdete nižšie v reklamačnom poriadku.

Je možné vrátiť tovar v predajni? Je táto možnosť zadarmo?

Tovar je možné vrátiť v akejkoľvek našej predajni a vrátenie je úplne zadarmo. V prípade potreby vám s vrátením pomôže obsluha našej predajne.

Ako pripraviť tovar na vrátenie a akým spôsobom ho vrátiť?

Zabaľte produkt tak, aby sa čo najviac zabránilo jeho možnému poškodeniu počas dopravy. Vrátená zásielka by mala obsahovať: reklamovaný či vrátený produkt, vyplnený reklamačný formulár, výplňový materiál, ktorý zabraňuje ďalšiemu poškodeniu (bublinková fólia, noviny, polystyrén atď.). Vrátiť je možné zadarmo cez DPD alebo Packetu, podrobný postup nájdete v sekciách Reklamácia tovaru/Vrátenie tovaru.

Bude ma vrátenie stáť nejaké peniaze?

Vrátenie nadrozmerného tovaru je zadarmo. U ostatných produktov je vrátenie zadarmo v prípade, keď využijete zaslanie cez DPD alebo Packetu.

Je potrebné reklamovať celý produkt, alebo stačí vrátiť iba tú rozbitú časť?

Pokiaľ máte možnosť, zašlite nám fotografie poškodeného tovaru a naše reklamačné oddelenie s vami dohodne detaily. V prípade vrátenia reklamovaného tovaru späť k nám bez zaslania fotografií je potrebné vrátiť celý produkt.
Tiež sa pýtate:

Čo robiť, keď mi prišiel nekompletný produkt?

Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a zašlite nám fotografie balenia a štítku prepravného obalu. Obratom vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na riešení.

Čo robiť, keď mi prišiel produkt s chybou, ktorá sa nedá nafotiť?

V tomto prípade nám môžete buď zaslať video, alebo produkt rovno vrátiť k nám.

Čo robiť, keď mi prišiel odlišný produkt?

Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a zašlite nám fotografie balenia a štítku prepravného obalu. Obratom vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na riešení.

Čo robiť, keď mi prišla iná čiastka, než som očakával?

Skontrolujte si, prosím, najskôr faktúru a výšku uplatnených zliav. Pokiaľ čiastka ani tak nesúhlasí, prosím, kontaktujte našu zákaznícku podporu a spolu všetko doriešime.

Čo robiť, keď mi peniaze za reklamáciu stále neprišli?

Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a spoločne všetko vyriešime.
Nenašli ste, čo ste hľadali?