Vrátenie veľkého kusu nábytku:
1. Ozvite sa našej zákazníckej podpore
Povedzte nám, čo a kedy chcete vrátiť a my to pre vás zariadime. Dajte vedieť na niektorý z kontaktov:
Pokiaľ vám bol doručený poškodený tovar, pošlite nám do 2 dní fotky škatule aj tovaru na
pomocnicek@bonami.sk, inak nemôžeme reklamovať tovar u prepravcu.
2. Dopravca váš kúsok odvezie zadarmo späť k nám
Váš kúsok si vyzdvihne jeden z overených dopravcov alebo Bonami kuriér.
- Termín odvozu dohodnete spoločne s našou zákazníckou podporou. V prípade, že dopravca nemôže akceptovať termín vyzdvihnutia zásielky, kontaktuje vás sám a dohodne s vami nový termín.
- Konkrétny čas vyzdvihnutia vrátenej zásielky vzhľadom na vyťaženosť dopravcov, bohužiaľ, nie je možné stanoviť.
- Pri odovzdaní balíka dopravcovi poproste o potvrdenie o prevzatí. Chceme mať istotu, že sa zásielka po ceste nikam nezatúla.
- Celý odvoz platíme my. Nezabudnite si stiahnuť a vyplniť reklamačný formulár, ktorý priložíte k zásielke. Reklamačný formulár tiež nájdete v sekcii Moje objednávky, a to už predvyplnený.
3. Hneď ako reklamáciu vybavíme, vrátime vám peniaze
Na vybavenie vrátenia máme 14 dní. Počas nich vám pošleme peniaze späť na účet, ktorý ste uviedli v reklamačnom formulári.
Vrátenie ostatného tovaru:
1. Vyplňte reklamačný formulár
Vyplnený reklamačný formulár nájdete v sekcii
Moje objednávky. Tiež ste ho obdržali s faktúrou spoločne na váš e-mail. Nemáte ani jedno k dispozícii? Stiahnite si prázdny formulár cez tlačidlo nižšie.
Nezabudnite formulár priložiť do balíka, ktorý nám budete posielať. Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu formulár priložiť nemôžete, priložte do balíka aspoň číslo objednávky a číslo účtu, na ktorý chcete vrátiť svoje peniaze.
2. Starostlivo zabaľte produkt
Produkt uveďte do pôvodného stavu. Starostlivo ho zabaľte do pôvodnej škatule. Dôležité je, aby bol ochránený proti ďalšiemu poškodeniu. Skvele poslúžia noviny alebo papier od kvetov. Pre krehkejšie produkty odporúčame bublinkovú fóliu či molitan.
Je potrebné, aby balík obsahoval:
- vrátený produkt
- vyplnený reklamačný formulár (alebo aspoň číslo objednávky a číslo účtu na vrátenie peňazí)
- výplňový materiál, ktorý zabraňuje ďalšiemu poškodeniu
3. Doručte balík späť k nám
Produkt môžete vrátiť 4 spôsobmi. Skôr ako balíček odošlete, uistite sa, prosím, že ste odstránili pôvodné doručovacie štítky.
Vrátenie v predajni Bonami
Produkt vrátite
zadarmo v ľubovoľnej Bonami predajni. Ich zoznam nájdete
tu.
DPD kuriér
Kuriér DPD príde až k vám domov, vyzdvihne si balík a odvezie ho k nám. To všetko zadarmo. DPD odvoz objednáte cez tento
odkaz.
Packeta
Na webe Packety si zvoľte
pobočku, na ktorú zásielku s
maximálnou hmotnosťou 10 kg a maximálne najdlhšou stranou 120 cm donesiete a pri odovzdaní uveďte kód
98056595 – vďaka nemu nebude účtovaný za balíček žiadny poplatok.
Slovenská pošta
Službou Balík na adresu pošlite vašu zásielku na adresu:
DPD.SK - Bonami vratky
Depo 0650
Pri letisku 19020/5
82104 Bratislava
Prosíme, neposielajte balík doporučene.
4. Počkajte na vrátenie peňazí
Na vybavenie vrátenia máme 14 dní. Počas nich vám pošleme peniaze späť na účet, ktorý ste uviedli v reklamačnom formulári.
Najčastejšie otázky
Vraciam tovar. Ako dlho potrvá, kým mi vrátite peniaze?
Pokiaľ nám tovar odošlete späť v pôvodnom obale do 14 dní od prevzatia zásielky, vrátime vám plnú čiastku späť na účet. Že ste to nestihli? Nerozbalený tovar môžete ešte stále vrátiť. Sumu, ktorú vám odošleme späť, znížime o 5 % z predajnej ceny za každých 30 dní (počnúc 15. dňom od
prevzatia zásielky). Pokryjeme tak najnutnejšie náklady spojené s jeho vrátením. Ak ste si u nás kúpili matrac, môžete ho vrátiť do 45 dní. Podrobné informácie nájdete nižšie v reklamačnom poriadku.
Je možné vrátiť tovar v predajni? Je táto možnosť zadarmo?
Tovar je možné vrátiť v akejkoľvek našej predajni a vrátenie je úplne zadarmo. V prípade potreby vám s vrátením pomôže obsluha našej predajne.
Ako pripraviť tovar na vrátenie a akým spôsobom ho vrátiť?
Zabaľte produkt tak, aby sa čo najviac zabránilo jeho možnému poškodeniu počas dopravy.
Vrátená zásielka by mala obsahovať:
reklamovaný či vrátený produkt,
vyplnený reklamačný formulár, výplňový materiál, ktorý zabraňuje ďalšiemu poškodeniu (bublinková fólia, noviny, polystyrén atď.).
Vrátenie je možné zadarmo cez DPD alebo Packetu, podrobný postup nájdete v sekciách Reklamácia tovaru/Vrátenie tovaru.
Bude ma vrátenie stáť nejaké peniaze?
Vrátenie nadrozmerného tovaru je zadarmo. U ostatných produktov je vrátenie zadarmo v prípade, keď využijete zaslanie cez DPD alebo Packetu.
Je potrebné reklamovať celý produkt, alebo stačí vrátiť iba tú rozbitú časť?
Pokiaľ máte možnosť, zašlite nám fotografie poškodeného tovaru a naše reklamačné oddelenie s vami dohodne detaily. V prípade vrátenia reklamovaného tovaru späť k nám bez zaslania fotografií je potrebné vrátiť celý produkt.
Tiež sa pýtate:
Čo robiť, keď mi prišiel nekompletný produkt?
Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a zašlite nám fotografie balenia a štítku prepravného obalu. Obratom vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na riešení.
Čo robiť, keď mi prišiel produkt s chybou, ktorá sa nedá nafotiť?
V tomto prípade nám môžete buď zaslať video, alebo produkt rovno vrátiť k nám.
Čo robiť, keď mi prišiel odlišný produkt?
Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a zašlite nám fotografie balenia a štítku prepravného obalu. Obratom vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na riešení.
Čo robiť, keď mi prišla iná čiastka, než som očakával?
Skontrolujte si, prosím, najskôr faktúru a výšku uplatnených zliav. Pokiaľ čiastka ani tak nesúhlasí, prosím, kontaktujte našu zákaznícku podporu a spolu všetko doriešime.
Čo robiť, keď mi peniaze za reklamáciu stále neprišli?
Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a spoločne všetko vyriešime.
Nenašli ste, čo ste hľadali?
Viac o podmienkach reklamácie a vrátenia nájdete v reklamačnom poriadku.