Už 1,5 milióna členov

Nábytok a bytové doplnky so zľavou až 70%

Vstúpte a objavte tisíce nových kúskov pre svoj domov so zľavami až 70%.

Pridajte sa aj vy k 2 miliónu spokojných zákazníkov a získajte 5 € na váš prvý nákup.

  • Dizajnové kúsky, ktoré nikde inde nenájdete
  • Vernostné odmeny
  • Každý deň zľavy až 70 %
  • 90 dní na vrátenie bez starostí
alebo
Vstúpiť prostredníctvom Facebooku

Strážime ho za vás!

Zapli sme sledovanie dostupnosti pre produkt: Produkt už sledujete.

Až bude tento kúsok znovu k dispozícii, na váš e-mail ihneď odošleme správu. Môžete si zmeniť adresu, na ktorú sa má správa zaslať, alebo sledovanie zrušiť. Môžete si zmeniť adresu, na ktorú sa má správa zaslať.

Ok

Sledovanie zrušené

Sledovanie produktov bolo zrušené. Keby ste si to rozmysleli, môžete sledovanie znovu aktivovať.

Ok

Niekto vás predbehol

Mrzí nás to, ale niekto vás predbehol a váš kúsok je už zase vypredaný. Znovu sme sledovanie produktu aktivovali, aby bol nabudúce váš! Pokiaľ už o sledovanie nemáte záujem, môžete sledovanie produktu zrušiť.

Ok
Tento web používa cookies. Viac informácií o používaní súborov, ich uplatnení a schválení nájdete tu
ok

Zaregistrujte sa ešte dnes a využite zľavu 20 % na všetko z kategórie Koberce a predložky.

pomocnicek@bonami.sk | 02/208 126 60

02/208 126 60

Reklamácia a vrátenie tovaru

Najdôležitejšia je pre nás vaša spokojnosť. Preto sme predĺžili dobu na vrátenie tovaru na 90 dní. Nebojte sa tak nakúpiť, v prípade, že tovar nespĺňa vaše očakávania, jednoducho nám ho zašlite naspäť.

Dôležité! Ak máte podozrenie, že sa tovar počas prepravy poškodil, zašlite nám bezodkladne do 2 dní od doručenia na e-mail pomocnicek@bonami.sk fotografiu balíka aj poškodeného tovaru. My sa následne o všetko postaráme.

Postup pri vrátení tovaru

Nesplnil úlovok vaše očakávania? Alebo chcete vrátiť len časť zásielky? Nezúfajte, tovar nám môžete do 90 dní odo dňa doručenia vrátiť. Stačí, ak ho v neporušených a nepoškodených pôvodných obaloch zašlete späť spolu s informáciou, že v súlade so zákonom odstupujete od kúpnej zmluvy č. (číslo vašej objednávky). V detaile objednávky vo svojom profile si môžete stiahnuť reklamačný formulár pre zásielku, ktorý stačí vyplniť a priložiť k vracanému tovaru. Prípadne si môžete stiahnuť vzorový reklamačný formulár.

Zaplatenú čiastku vám vrátime na účet, stačí len pripojiť číslo bankového účtu vrátane pomlčiek, na ktorý vám zašleme zaplatenú čiastku.

Ak zasielate tovar Slovenskou poštou, využite, prosím, službu Balík na adresu – máte tak istotu, že sa balíček na pošte nezastaví, ani nevráti späť k vám domov. Kompletný tovar zasielajte zabalený v obale, ktorý zabráni jeho prípadnému poškodeniu na adresu:

Uloženka Slovakia s.r.o.
Bonami.sk (2553)
Nobelovo námestie 5
851 01 Bratislava

Ak pre vrátenie zvolíte Slovenskú poštu, využite službu Balík na adresu, budete tak mať istotu, že sa balík nezastaví na pošte a nevráti sa späť k vám.

Akonáhle tovar dorazí späť k nám, vrátime vám zaplatenú čiastku na váš účet.

Postup uplatnenia reklamácie

Objavil sa problém s vaším úlovkom? Nevešajte hlavu, postup reklamácie nie je nijak zložitý ani zdĺhavý. Stačí ak nám na email pomocnicek@bonami.sk čo najskôr zašlete nižšie uvedené údaje.

Poškodený tovar

Nefunkčný tovar

Kompletný reklamovaný produkt (nie len poškodenú časť) zasielajte zabalený v obale, ktorý zabráni jeho poškodeniu na adresu:

Uloženka Slovakia s.r.o.
Bonami.sk (2553)
Nobelovo námestie 5
851 01 Bratislava

Ak pre vrátenie zvolíte Slovenskú poštu, využite službu Balík na adresu, budete tak mať istotu, že sa balík nezastaví na pošte a nevráti sa späť k vám.

K reklamácii nám takisto napíšte, aké riešenie je pre vás najlepšie. Máte na výber z dvoch možností:

Vyrozumenie o reklamácii vám dáme vedieť čo najskôr, najneskôr však do 3 dní odo dňa fyzického prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.

Reklamáciu nie je možné podávať telefonicky! Tovar, ktorý bude na našu adresu zaslaný bez vysvetlenia, bude obratom zaslaný naspäť.

Reklamačný poriadok

Práva z chybného plnenia

Na tovar sa vzťahuje záruka podľa záručných podmienok a lehoty, ktoré sú uvedené v záručných listoch jednotlivých výrobkov. Minimálna záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu plnenia. V prípade výskytu chyby predmetu plnenia, na ktorú sa vzťahuje záruka, kupujúci uplatňuje zabezpečenie opravy priamo u predajcu.

Minimálna záručná doba

Pri predaji spotrebného tovaru je zákonná záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ zvláštny právny predpis nestanoví dobu dlhšiu. V prípade, že je na produkt poskytovaná dlhšia záručná doba, jej dĺžka je vyznačená na faktúre, prípadne v záručnom a dodacom liste.

Podmienky záruky

Kupujúcemu odporúčame prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ sa zistí poškodenie, vytvorí sa záznam o poškodení a predávajúci je povinný poskytnúť primeranú zľavu z dodávky alebo dodať iný výrobok bez chýb. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku vzniknuté pri preprave už nie je možné uznať.

Reklamácia tovaru

Reklamácia tovaru sa riadi príslušnými ustanoveniami občianského zákonníka a zákonom na ochranu spotrebiteľa. V prípade zistenia neodstrániteľnej chyby tovaru (na základe písomného posúdenia autorizovaného servisného strediska, pokiaľ si to vyžaduje povaha výrobku) bude tento tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená plná cena tovaru naspäť. V takom prípade bude oproti daňovému dokladu vrátené tiež poštovné (stačí doklad spolu s číslom objednávky zaslať na pomocnicek@bonami.sk). Poštovné vám bude vrátené vo výške, ktorá zodpovedá nejlacnejšiemu spôsobu dodania tovaru.

Už odchádzate? Stačí 10 sekúnd a získate množstvo výhod!

Vytvorte si účet na Bonami zadarmo a okrem okamžitého prístupu k prémiovým funkciám ihneď získate i 5 € na   svoj prvý nákup.

  • Stráženie nedostupných produktov
  • Ukladanie obľúbených kúskov na budúce
  • Vernostné odmeny a kredity na nákup
  • VIP zákaznícky servis
alebo
Vstúpiť prostredníctvom Facebooku