Zľava 15 % s kódom JAR15 | Ušetrite ešte dnes →
-20 % na koberce Flair Rugs s kódom FLAIR20 | Ušetrite ešte dnes →
5 € pre vás RegistráciaPrihlásenieKošíkMenu

Vše o nákupu

Sme e-shop s každodennou dávkou novej inšpirácie a najširšou ponukou produktov pre krásne bývanie. Na sklade pre vás máme vyše 20 000 najobľúbenejších kúskov. Odosielame ich v priebehu pár hodín alebo vám ich pripravíme na osobné vyzdvihnutie ešte v ten istý deň v Bonami predajni."

Najčastejšie dotazy

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

Ozvite sa našej zákaznickej podpore na e-maili pomocnicek@bonami.sk kde vám povieme ako postupovať.

Kde zistím stav svojej objednávky?

Informáciu o stave svojej objednávky a jej predpokladanom doručení môžete nájsť na dvoch miestach. Na svojom Bonami účte v sekcii "Moje objednávky" nájdete stav všetkých svojich objednávok vrátane termínu predpokladaného doručenia. O každej zmene stavu objednávky vás tiež informujeme na váš e-mail, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky.

Ako môžem zmeniť či stornovať objednávku?

Ak si prajete akokoľvek zmeniť objednávku, kontaktujte, prosím, našu zákaznickou podporu a povedzte jej číslo objednávky, ktorú si prajete zmeniť či stornovať a akú zmenu chcete vykonať (zmena dátumu doručenia, zmena adresy doručenia, pridanie produktu k objednávke, storno objednávky,. ..). Číslo objednávky nájdete v maili s potvrdením objednávky alebo vo svojom Bonami účte v sekcii "Moje objednávky".

Zákaznícka podpora

V pracovných dňoch od 8:00 do 16:00
pomocnicek@bonami.sk
zákaznická linka 02/208 126 60 - v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00
whatsapp +420 232 005 040
online chat (nájdete vpravo dole na obrazovke)