- Platba on-line Objednávky je možná týmito spôsobmi: Na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 14 dní.
- Cenu služby môže zákazník uhradiť BONAMI nasledujúcimi spôsobmi:
1) v hotovosti v prevádzke BONAMI na adrese
2) bezhotovostne prevodom na účet BONAMI č. 257014774/0300, vedený v spoločnosti (ďalej len „účet BONAMI“).
3) BONAMI nepožaduje od zákazníka zálohu či inú obdobnú platbu.
- V prípade bezhotovostnej platby je zákazník povinný uhradiť cenu služby spoločne s uvedením variabilného symbolu platby. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok zákazníka uhradiť cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet BONAMI.
- BONAMI ohledně plateb prováděných na základě smlouvy o poskytnutí služby vystaví zákazníkovi daňový doklad – fakturu. BONAMI je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví BONAMI po prezentaci Návrhu a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka.
- Podľa zákona o evidencii tržieb je BONAMI povinné vystaviť zákazníkovi účet. Zároveň je povinné evidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.
-
Poukaz. Zákazníkovi bude poskytnutá zľava z kúpnej ceny vo výške ceny zaplatenej za túto službu (ďalej len „poukaz“). Zákazník dostane poukaz na nákup produktov z Návrhu. Poukaz má platnosť 2 mesiace od odovzdania finálneho návrhu zákazníkovi a je na ňom presne vyznačený dátum konca platnosti. Poukaz platí iba v prípade nákupu v celkovej hodnote 1200 eur, vrátane DPH. Do celkovej ceny sa nepočíta doprava tovaru, balenie a poštovné.
- V odôvodnených prípadoch je možné platnosť poukazu predĺžiť o primeranú dobu, dohodou zmluvných strán.
- Uplatnenie poukazu.
- Nábytok, doplnky a služby, ktoré sú súčasťou vytvoreného Návrhu, vychádzajú z aktuálnej ponuky, cien tovaru a služieb v okamihu vytvorenia Návrhu.
- Pri uplatnení poukazu bude rozhodujúca aktuálna ponuka, ceny tovaru a služieb v okamihu nákupu.
- Návrh a cenová kalkulácia nezaručuje dostupnosť tovaru na sklade v čase zakúpenia tovaru.
7. Odstúpenie od zmluvy
- Od uzavretej zmluvy o poskytnutí služby je zákazník oprávnený odstúpiť bez udania dôvodu, najneskôr však 48 hodín od uskutočnenia Objednávky a za podmienky, že služba zo strany BONAMI ešte nebola začatá na telefónnej linke: 02/208 126 60 alebo +420 232 005 040 alebo na emaili: pomocnicek@bonami.sk.
- Pre vrátenie platieb použije BONAMI rovnaký platobný prostriedok, ktorý zákazník použil na vykonanie počiatočnej transakcie, ak nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak.
8. Zodpovednosť
- BONAMI nenesie žiadnu zodpovednosť za dispozičné zmeny miestnosti/izby/bývania, ktorá(é) je predmetom Objednávky a zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra a ktorá(é) by mohli mať vplyv na inštaláciu dizajnového produktu podľa Návrhu. Pokiaľ budú takéto dispozičné zmeny vykonané, nezodpovedá BONAMI za to, že realizácia Objednávky (zmluvy) podľa Návrhu nebude možná.
- Zákazník tým preberá na seba nebezpečenstvo zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
9. Práva na duševné vlastníctvo
- BONAMI je vlastníkom licencie na použitie diela podľa tejto zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra ako výstupu vo forme Návrhu, ďalej tiež k audiovizuálnym záznamom navrhnutého dizajnu interiéru a popisných textov Návrhu podľa tejto Zmluvy, a to ku všetkým spôsobom použitia v rozsahu neobmedzenom.
- BONAMI je okrem iného oprávnené umiestniť výstup vo forme Návrhu, ktorý vytvorí BONAMI dizájnér, na sociálne siete spravované BONAMI a má nárok vzniknutý obsah na sociálnych sieťach sponzorovať. BONAMI je oprávnené umiestniť výstup na svoje webové stránky, a to do detailu produktu, ktorého sa výstup týka.
- Obsahom majetkového práva je právo Návrh ako autorské dielo užiť, najmä ho rozmnožiť, rozširovať, prenajímať, požičiavať, vystavovať alebo oznamovať verejnosti.
- BONAMI dizajnér vytvára Návrh ako zamestnanec za účelom splnenia svojich pracovných povinností, BONAMI vykonáva všetky majetkové práva k Návrhu ako autorskému dielu.
- Licencia je udelená na časovo neobmedzenú dobu.
- Mená, text, grafika, videá, logá, obrázky, fotografie, ikony, prezentácie a iné výstupy služby sú majetkom BONAMI a sú chránené autorským právom. Bez predchádzajúceho písomného súhlasu BONAMI nesmie zákazník používať tento obsah. Prezeranie, čítanie, tlač, sťahovanie alebo iné používanie obsahu BONAMI, zákazníka neoprávňuje k žiadnym vlastníckym alebo duševným vlastníckym právam k obsahu, autorskému dielu alebo softvéru.
10. Ochrana osobných údajov
- BONAMI spracováva osobné údaje zákazníkov v súlade s platnými predpismi o ochrane osobných údajov.
- Svoju informačnú povinnosť voči zákazníkovi v zmysle článku 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) ďalej len „GDPR“) súvisiace so spracovaním osobných údajov zákazníka na účely plnenia zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra, na účely rokovania o tejto zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností BONAMI plní prostredníctvom osobitného dokumentu, ktorý je dostupný tu:
11. Prieskum spokojnosti a ponuky produktov a služieb, zasielanie obchodných oznámení a cookies
- Prieskum spokojnosti. BONAMI využije kontaktné osobné údaje zákazníka na prieskum spokojnosti zákazníkov a na ponúkanie svojich produktov a služieb na základe svojho oprávneného záujmu podľa článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR. Zákazník má právo odmietnuť takúto komunikáciu na nižšie uvedených kontaktoch uvedených v čl. XI.
- Osobné údaje budú na účely vyhodnotenia spokojnosti zákazníkov uložené po dobu 1 roka.
- Zasielanie obchodných oznámení. Zákazník súhlasí v zmysle ustanovenia § 7 ods. 2 zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti a o zmene niektorých zákonov (zákon o niektorých službách informačnej spoločnosti), v znení neskorších predpisov, so zasielaním obchodných oznámení zo strany BONAMI na elektronickú adresu či na telefónne číslo zákazníka. Svoju informačnú povinnosť voči zákazníkovi v zmysle čl. 13 GDPR súvisiacu so spracovaním osobných údajov zákazníka pre účely zasielania obchodných oznámení plní BONAMI prostredníctvom osobitného dokumentu.
- Cookies. Zákazník súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. V prípade, že je Objednávku na webovej stránke možné vykonať a záväzky BONAMI zo zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra plniť bez toho, aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač zákazníka, môže zákazník súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.
12. Kontakty a doručovanie
- BONAMI odpovedá na otázky zákazníkov k tejto službe na telefónnom čísle: +420 232 005 040 každý pracovný deň od 8:00 do 16:00 hod.
- Doručenie prebieha na elektronickú adresu zákazníka alebo môže byť kontaktovaný telefonicky.
13.  Spory
- Orgánom povereným dozorom je Slovenská obchodná inšpekcia.
- Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťuje BONAMI prostredníctvom elektronickej adresy pomocnicek@bonami.sk. Informáciu o vybavení sťažnosti zákazníka zašle BONAMI na elektronickú adresu zákazníka.
- Případné spotřebitelské spory mezi BONAMI a zákazníkem ohledně závazků ze smlouvy o poskytnutí služby lze řešit mimosoudně. Subjektem mimosoudního řešení sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi BONAMI a zákazníkem.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- BONAMI je oprávnené na poskytovanie tejto služby na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad pre ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
14. Záverečné ustanovenia
- Ak je niektoré ustanovenie VOP neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
- Zmluva o poskytnutí služby Bonami návrh interiéru, vrátane VOP je archivovaná BONAMI v elektronickej podobe a nie je prístupná.
- Prílohu VOP tvorí reklamačný poriadok a GDPR.
- Kontaktné údaje BONAMI: adresa pre doručovanie, adresa elektronickej pošty, telefón.
Účinnosť
Tieto VOP pre službu Bonami návrh interiéru majú účinnosť dňom 7.6.2021.
Reklamačný poriadok pre službu Bonami návrh interiéru
Tento reklamačný poriadok je vystavený obchodnou spoločnosťou BONAMI.cz, a.s., so sídlom Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1, zapísanou v obchodnom registri vedenom B 18575, IČO: 24230111, DIČ: CZ24230111 kontaktná adresa kancelárie:
Thámova 289/13, 186 00 Praha 8 – Karlín, ČR, web: https://www.bonami.sk/, tel., email: pomocnicek@bonami.sk (ďalej len „BONAMI“).
Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti súvisiace so zodpovednosťou BONAMI za chyby a nedostatky pri uzatváraní zmluvy o poskytnutí služby Bonami návrh interiéru medzi BONAMI a objednávateľom tejto služby (ďalej len „zákazník“) nad rámec všeobecných obchodných podmienok platných pre túto službu a dostupných na [doplňte odkaz na všeobecné obchodné podmienky pre túto službu] - (ďalej len „reklamačný poriadok“).
Domnievate sa, že došlo k pochybeniu pri využití služby Bonami návrh interiéru? Prečítajte si tento reklamačný poriadok. BONAMI Vás týmto informuje o podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácie.
Rozsah, podmienky a spôsob uplatnenia reklamácie
Čo môžete reklamovať?
- Reklamovať môžete službu, ktorá je predmetom zmluvy o poskytnutí služby Bonami návrh interiéru (ďalej len „zmluva“), za predpokladu, že bola vykonaná chybne. Služba Bonami návrh interiéru, resp. jej výstup, má nedostatky, keď nezodpovedá tomu, čo bolo zjednané v zmluve.
- BONAMI zodpovedá iba za tie pochybenia, ktoré má dielo v čase jeho odovzdania.
- BONAMI neposkytuje záruku za akosť!
- Zákazník je povinný vykonať kontrolu výstupu služby podľa zmluvy čo najskôr po prevzatí. Zákazník je povinný nedostatky bez zbytočného odkladu oznámiť BONAMI hneď po tom, ako ich zistil alebo pri náležitej pozornosti zistiť mal, najneskôr však do dvoch rokov od prevzatia návrhu dizajnu interiéru vo forme PDF.
Reklamácia musí obsahovať:
- Číslo objednávky
- Dátum objednania služby
- Meno a priezvisko
- Telefón, e-mail
- Popis nedostatku/pochybenia
- Meno dizajnéra, ktorý je zodpovedný za službu
- Číslo faktúry
Z čoho vychádza Váš nárok?
- Zo zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len „občiansky zákonník“), najmä ust. § 2615 - 2619;
- zo zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
Aké máte práva z chýb?
Ak služba nebola poskytnutá podľa dohovoru, môžete požadovať v závislosti od charakteru chyby buď:
- riadne vykonanie služby,
- riadne vykonanie služby,
- vrátenie čiastky, ktorú ste za ňu zaplatili.
BONAMI je povinné zákazníkovi vydať písomné potvrdenie o tom, kedy zákazník právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie zákazník požaduje; a ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
Aká je lehota na vybavenie reklamácie a ako sa počíta?
- Vybavovanie reklamácie nesmie bez dohody s Vami trvať dlhšie ako 30 kalendárnych dní.
- BONAMI o reklamácii rozhoduje ihneď, v zložitých prípadoch však do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu poskytnutej služby a potrebná na odborné posúdenie chyby. Reklamácia vrátane odstránenia chyby musí byť vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia. Ak sa dohodnete s BONAMI na dlhšej lehote, potom musí byť reklamácia vybavená do konca predĺženej lehoty.
- Lehota beží od okamihu uplatnenia reklamácie. Nasledujúci deň potom, čo ste reklamáciu uplatnili, je prvým dňom 30 dennej lehoty. Pokiaľ jej koniec pripadá na sobotu, nedeľu či sviatok, potom lehota skončí najbližší nasledujúci pracovný deň.
- Pri uplatnení reklamácie e-mailom je vhodné si zaistiť potvrdenie jeho doručenia či prečítania.
Reklamácia sa považuje za vybavenú, keď BONAMI informuje, že je reklamácia vybavená a akým spôsobom sa tak stalo, najneskôr 30. deň od uplatnenia reklamácie.
Ako a kde je možné uplatniť reklamáciu?
- Osobne na adrese: Thámova 289/13, 186 00 Praha 8
- Telefonicky na čísle: +420 232 005 040
- Elektronickou poštou na adrese: pomocnicek@bonami.sk
- Reklamácia môže byť uplatnená v akejkoľvek prevádzke BONAMI, kde je to s ohľadom na ponúkanú službu možné.
GDPR
BONAMI vyhlasuje, že spracúvanie a správa všetkých osobných údajov, ktoré súvisia s predmetnými činnosťami popisovanými v tomto reklamačnom poriadku, sa riadia nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov), dokument BONAMI TU.
Ochrana práv zákazníkov
• Orgánom povereným dozorom je Slovenská obchodná inšpekcia.
• Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťuje BONAMI prostredníctvom elektronickej adresy [….]. Informáciu o vybavení sťažnosti zákazníka zašle BONAMI na elektronickú adresu zákazn
• Prípadné spotrebiteľské spory medzi BONAMI a zákazníkom ohľadom záväzkov zo zmluvy o poskytnutí služby možno riešiť mimosúdne. Subjektom mimosúdneho riešenia sporov je Česká obchodná inšpekcia (www.coi.cz), so sídlom Štěpánska 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pre riešenie sporov online nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi BONAMI a zákazníkom.
• Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánska 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
• BONAMI je oprávnené na poskytovanie tejto služby na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad pre ochranu osobných údajov. Česká obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
Záverečné ustanovenia
- Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok k službe Bonami návrh interiéru.
- Ak je niektoré ustanovenie reklamačného poriadku neplatné alebo neúčinné, nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
- Uzatvorením zmluvy vyjadruje zákazník súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami a s týmto reklamačným poriadkom a potvrdzuje, že je s nimi riadne oboznámený.
- Reklamačný poriadok je archivovaný BONAMI v elektronickej podobe.
- Zmeny reklamačného poriadku vyhradené..
- Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 7.6.2021.
Informácie o spracovaní osobných údajov
podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov); (ďalej len „GDPR“).
1. Správca osobných údajov
1.1. Správcom osobných údajov je obchodná spoločnosť:
• BONAMI.CZ, a.s., IČO 242 30 111, so sídlom: Újezd 450/40, Praha 1 – Malá Strana, PSČ 118 00 SR, vedená na Mestskom súde v Prahe pod sp. zn. B 18575
• e-mail: pomocnicek@bonami.sk
• kontaktná adresa kancelárie: Thámova 289/13, 186 00 Praha 8 – Karlín, ČR (ďalej len „Spoločnosť“)
1.2. Keďže Spoločnosť pôsobí pri spracovaní osobných údajov ako správca, určuje tak, za akým účelom a akými prostriedkami bude dochádzať k spracovaniu osobných údajov.
1.3. Správca je právnickou osobou založenou podľa slovenského práva.
1.4. Správcu je možné kontaktovať prostredníctvom emailu poverenec@bonami.cz alebo pomocnicek@bonami.sk.
1.5. Spoločnosť vymenovala poverenca pre ochranu osobných údajov, ktorým je: Ing. Daniel Kmoch, poverenec@bonami.cz, +420 232 005 040.
2. Účel/y spracovania osobných údajov
2.1. Tento dokument upravuje zásady ochrany a spracovania osobných údajov návštevníkov webových stránok www.bonami.sk a/alebo aplikácie, ktorí na stránkach https://www.bonami.sk/i/bonami-navrh-interieru využijú služby Bonami návrh interiéru a urobia objednávku tejto služby (ďalej len „zákazníci“).
2.2. Osobné údaje zákazníkov a ďalších inak zúčastnených Spoločnosť spracováva za nasledujúcimi účelmi:
• Plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je subjekt údajov (zákazník);
• Subjekt údajov (zákazník) udelil súhlas so spracovaním svojich osobných údajov na jeden alebo viac konkrétnych účelov;
• Fakturovanie služieb poskytnutých našou Spoločnosťou a pod.
2.3. Predmet plnenia zmluvy je poskytnutie odborného poradenstva Bonami návrh interiéru a poskytnutie služby Bonami návrh interiéru (spoločne ďalej len „Účel spracovania osobných údajov“).
3. Právny základ spracovania osobných údajov
3.1. Osobné údaje sú spracované na základe uzatvorenej zmluvy v súlade všeobecnými obchodnými podmienkami, pretože pre plnenie tejto zmluvy je spracovanie osobných údajov nevyhnutné a bez ich spracovania služba nemôže byť poskytnutá.
3.2. Osobné údaje sú teda spracované v súlade s článkom 6 ods. 1 písm. b) GDPR av súlade s článkom 6 ods. 1 písm. a) GDPR.
3.3. Spoločnosť bude v súlade s platnými predpismi o ochrane osobných údajov spracovávať osobné údaje zákazníka uvedené v objednávke pre účely splnenia zmluvy o poskytnutí služby dizajnéra, a to po dobu nevyhnutne potrebnú na jej splnenie, vybavenie prípadných nárokov zákazníka z chybného plnenia a ďalej pokiaľ je spracovanie nevyhnutné v súlade s právnymi predpismi (najmä s daňovými predpismi). Právnym základom spracovania je zmluva uzavretá medzi zákazníkom a Spoločnosťou.
4. Aké údaje spracovávame?
4.1. Údaje poskytnuté zákazníkmi.
4.2. Primárne sú spracovávané osobné údaje, ktoré nám zákazník poskytne pri vytvorení objednávky, vrátane objednávkového formulára vo forme vstupného dotazníka.
4.3. Ďalej spracovávame najmä údaje za účelom a pri vyplnení vstupného dotazníka. Vyplnením údajov v dotazníku vyjadrujete svoj súhlas so spracovaním uvedených údajov a súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami.
4.4. Tieto údaje zahŕňajú najmä osobné, identifikačné, kontaktné, prihlasovacie a adresné údaje, a to predovšetkým:
• e-mailovú adresu
• telefón
• meno a priezvisko
• adresu
• informácie o Vašom interiéri/bývaní – dispozícia bývania za účelom vytvorenia pôdorysu, jeho vizualizácie a návrh, fotografie bývania.
4.5. Ďalšie údaje, ktoré spracovávame sú údaje za účelom vystavenia faktúry za služby Bonami návrh interiéru v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, fakturačná adresa, platobné údaje, telefón a e-mailová adresa.
4.6. Údaje získané prostredníctvom cookies. Pre lepšie zacielenie reklamných kampaní a vylepšovanie ponuky produktov a služieb využíva BONAMI informácie o tovare, ktorý naši zákazníci zakúpili. Pokiaľ ste vo Vašom prehliadači povolili ukladanie cookies a súhlasíte s ich používaním, získava Spoločnosť údaje o návšteve webových stránok, prezeraných produktoch a ďalšej aktivite na webových stránkach.
4.7. Spoločnosť nezbiera ani inak nespracováva akékoľvek citlivé osobné údaje zahŕňajúce napr. údaje o Vašom zdravotnom stave, vyznaní či presvedčení a pod.
4.8. Zasielanie obchodných oznámení a kontaktovanie zákazníka. Subjekt údajov týmto dáva súhlas na následné kontaktovanie klienta po prezentácii Bonami návrh interiéru. Zákazník tiež môže byť kontaktovaný pri vypredaní produktu (vybraného tovaru), ktorý je predmetom služby za účelom ponúknutia vhodnej alternatívy produktu (vybraného tovaru). Zákazník taktiež súhlasí so zaslaním a/alebo kontaktovaním za účelom prieskumu spokojnosti a zasielania obchodných oznámení.
5. Príjemcovia osobných údajov
5.1. Vaše osobné údaje spracováva Spoločnosť ako správca osobných údajov a ďalej spracovatelia osobných údajov.
5.2. Spoločnosť môže a je povinná predať osobné údaje bez uzavretia spracovateľskej zmluvy, alebo dohody o zodpovednosti dvoch správcov, súdom, správnym orgánom, Polícii SR a ďalším subjektom verejného práva.
5.3. So všetkými ďalšími spracovateľmi, Spoločnosť ako správca musí mať uzavretú zodpovedajúcu spracovateľskú zmluvu, ktorá garantuje, že spracovateľ bude pri spracovaní osobných údajov dodržiavať rovnaké zásady bezpečnosti, ako Spoločnosť. Spracovateľom sa rozumie každý subjekt, ktorý spracováva osobné údaje pre Spoločnosť na účely a spôsobom, ktoré Spoločnosť stanoví.
5.4. Kto má prístup k údajom?
• V prvom rade sú osobné údaje spracované Spoločnosťou a jej pracovníkmi, najmä Bonami dizajnérom. Všetky osoby majúce prístup k osobným údajom sú zaviazané k mlčanlivosti a tento záväzok trvá aj po skončení ich spolupráce so Spoločnosťou.
• Príjemcami osobných údajov budú zmluvní partneri Spoločnosti zaisťujúci vybavenie objednávky.
• V prípade, keď je so spracovaním vyžadovaný Váš súhlas, odovzdávame údaje spracovateľom iba v prípade, že ste súhlas udelili. Spracovateľom odovzdávame iba tie údaje, ktoré nevyhnutne potrebujú na zabezpečenie svojich služieb. Medzi spracovateľov, ktoré BONAMI využíva, patria:
• Slovenská pošta, s.p., Direct Parcel Distribution SK, s. r. o., Zásielkovňa s.r.o., WE|DO SK s.r.o. ela (zaistenie služieb zákazníckej podpory) • Uloženka s.r.o. (zaistenie distribúcie tovaru) • X.commerce, Inc. (nástroje na online marketing) • dba Magento, Inc. (nástroje na online marketing) • Google LLC (nástroje na online marketing) • YANDEX, LLC (nástroje na online marketing) • Targito.com, s.r.o. (zaistenie e-mailingu) • Facebook, Inc. (nástroje pre online marketing) • Seznam.cz, a.s. (nástroje pre online marketing) • VIVnetworks.com s.r.o. (zaistenie affiliate programu) • SMSbrána s.r.o. • OptinMonster • Adform s.r.o. • BIANO s.r.o. • GLami s.r.o. • Ehub s.r.o • RTB House s.r.o. • Pinterest, Inc. • Global Payments Europe s.r.o. • Heureka Group a.s.
6. Doba spracovania osobných údajov
6.1. Osobné údaje sú uchovávané po celú dobu trvania zmluvy, oprávneného záujmu a/alebo povinnosti Spoločnosti.
6.2. Osobné údaje sú spracované za účelom plnenia zmluvy po celú dobu vybavenia/vybavovania objednávky služby Bonami návrh interiéru a po celú dobu využívania tejto služby, vrátane zaplatenia tejto služby, a následne pre uplatnenie práv z chybného plnenia.
6.3. Následne sú osobné údaje uchovávané desať (10) rokov po skončení právneho dôvodu spracovania osobných údajov, ibaže záväzné právne predpisy stanovujú túto dobu dlhšiu alebo kratšiu.
6.4.Zo zákona Spoločnosť tiež následne uchováva niektoré údaje obsiahnuté v účtovných dokladoch.
6.5. Ďalšie spracovanie osobných údajov nad rámec uvedených lehôt vykonáva Spoločnosť iba v prípade, že je to nevyhnutné pre splnenie povinností vyplývajúcich z právnych predpisov, ktoré sa na BONAMI vzťahujú.
7. Práva dotknutej osoby
7.1. Pri spracovaní osobných údajov má subjekt osobných údajov práva týkajúce sa ochrany svojich osobných údajov, ktoré sú špecifikované v tomto článku. Poskytnutie osobných údajov sa vyžaduje pre uzatvorenie zmluvy, ale v prípade, že zákazník svoje údaje za týmto účelom neposkytne, nie je možné objednávku vybaviť.
7.2. rávo požadovať prístup k osobným údajom.
7.3. Právo na opravu osobných údajov, ktoré Spoločnosť spracováva.
7.4. Právo na obmedzenie spracovania. Obmedzenie spracovania znamená, že Spoločnosť musí osobné údaje, u ktorých bolo spracovanie obmedzené, označiť a po dobu trvania obmedzenia ich nesmie ďalej spracovávať s výnimkou ich uloženia. Právo na obmedzenie spracovania má subjekt osobných údajov vtedy, ak popiera presnosť osobných údajov, a to na dobu potrebnú na to, aby Spoločnosť mohla presnosť osobných údajov overiť; spracovanie je protiprávne a subjekt osobných údajov odmieta vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho o obmedzenie použitia osobných údajov; ak už Spoločnosť osobné údaje nepotrebuje na účely spracovania, ale subjekt osobných údajov ich požadujete pre určenie, výkon alebo obhajobu právnych nárokov; ak subjekt osobných údajov vzniesol námietku proti spracovaniu uvedenú nižšie v článku 7., a to pokiaľ nebude overené, či oprávnené dôvody Spoločnosti pre spracovanie prevažujú nad záujmami alebo právami a slobodami subjektu osobných údajov.
7.5. Právo na vymazanie osobných údajov. Právo na vymazanie osobných údajov sa nevzťahuje na tie osobné údaje, ktoré z dôvodu možného súdneho sporu (napr. pre spôsobenú škodu, vymáhanie bezdôvodného obohatenia a pod.) a na základe právnych predpisov účinných v Slovenskej republike Spoločnosť uchováva aj po ukončení zmluvy alebo po pominutí oprávneného záujmu, a to v súlade s článkom 6. týchto informácií o spracovaní osobných údajov.
7.6. Právo na prenositeľnosť údajov. Subjekt osobných údajov je oprávnený žiadať, aby Spoločnosť osobné údaje poskytla za účelom ich odovzdania inému správcovi osobných údajov, alebo Spoločnosť osobné údaje sama odovzdala inému správcovi osobných údajov. Toto právo však môže subjekt osobných údajov uplatniť iba ohľadom tých údajov, ktoré Spoločnosť spracováva automatizovane na základe súhlasu subjektu osobných údajov alebo zmluvy uzavretej so subjektom osobných údajov.
7.7. Právo podať sťažnosť na dozornom úrade, a to v prípade, že sa subjekt osobných údajov domnieva, že spracovaním osobných údajov dochádza k porušeniu právnych predpisov o ochrane osobných údajov. Sťažnosť je subjekt osobných údajov oprávnený podať na dozornom úrade v mieste svojho obvyklého bydliska, mieste výkonu zamestnania alebo v mieste, kde došlo k údajnému porušeniu. V Českej republike je dozorným úradom Úrad na ochranu osobných údajov, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz.
8. Právo vzniesť námietku proti spracovaniu
8.1. V prípade, že Spoločnosť osobné údaje spracováva pre účely svojich oprávnených záujmov alebo oprávnených záujmov tretích osôb, je subjekt osobných údajov oprávnený kedykoľvek vzniesť proti takémuto spracovaniu námietku. Námietku subjekt osobných údajov môže vzniesť prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v čl. 1. Pokiaľ takú námietku subjekt osobných údajov vznesie, bude Spoločnosť oprávnená v takomto spracovaní pokračovať len vtedy, ak preukáže závažné oprávnené dôvody pre spracovanie, ktoré prevažujú nad záujmami alebo právami a slobodami subjektu, osobných údajov, a ďalej vtedy, ak pôjde o spracovanie nevyhnutné na určenie, výkon alebo obhajobu právnych nárokov.
9. Povinné spracovanie a povinnosť poskytnúť osobné údaje
9.1. Spracovanie osobných údajov pre účely plnenia zmluvy je nevyhnutné pre plnenie záväzkov zo zmluvy vzniknutých. Neposkytnutie osobných údajov môže znamenať, že Spoločnosť nebude, nie jej vinnou, môcť plniť záväzky zo zmluvy.
10. Ukladanie osobných údajov a ich zabezpečenie
10.1. Osobné údaje spracované v elektronickej podobe sú uložené na harddisku v Českej republike. Zároveň je využívané cloudové úložisko, ktorého zabezpečenie zodpovedá štandardom GDPR.
10.2. Spoločnosť dbá na bezpečnosť Vašich údajov. Nakladanie s osobnými údajmi prebieha plne v súlade s platnými právnymi predpismi, vrátane GDPR
10.3. Spoločnosť kladie pri spracovaní osobných údajov veľký dôraz na technické aj organizačné zabezpečenie spracovaných údajov.
10.4. Všetky osobné údaje v elektronickej forme sú uložené v databázach a systémoch, ku ktorým majú prístup iba osoby, ktoré potrebujú s osobnými údajmi bezprostredne nakladať pre účely uvedené v týchto pravidlách, a to iba v nevyhnutnom rozsahu. Prístup k týmto osobným údajom je chránený heslom a firewallom. Zabezpečenie osobných údajov je zo strany Spoločnosti pravidelne testované a ochranu priebežne vylepšujeme.
11. Kontakt
S akýmikoľvek pripomienkami ohľadom spracovania osobných údajov, alebo v prípade uplatnenia svojich práv sa môžete obracať na Spoločnosť e-mailom na adresu pomocnicek@bonami.sk, alebo na telefónnom čísle +420 232 005 040.
12. Účinnosť
Tento dokument je účinný od 7.6.2021.
13. Iné – ochrana osobných údajov návštevníkov webových stránok https://www.bonami.sk/
V ostatním zde neupraveném (např. cookies, zasílání obchodní sdělení apod.) se použije také dokument Společnosti upravující ochranu osobních údajů v souvislosti se zpracováním osobních údajů návštěvníků webových stránek www.bonami.cz dostupný zde: https://www.bonami.cz/c/osobni-udaje.