-15 % na pohovky | Kód: POHOVKY15 →
-20 % na kobercové bestsellery Universal | Kód: UNIVERSAL20→
10 € pre vás RegistráciaPrihlásenieKošíkMenu

Reklamácia a vrátenie

Nepáči sa vám niektorá z veci v objednávke, dorazil tovar nejako poškodený, alebo ste si svoj vysnívaný kúsok predstavovali inak? Žiadny problém. Na Bonami môžete svoju objednávku vrátiť, či už ide o malý vankúšik, alebo veľkú 5-miestnu sedaciu súpravu. Kompletný návod na vrátenie štandardného i nadrozmerného tovaru nájdete na tejto stránke.

Až 365 dní na vrátenie tovaru
Až 45 dní na vrátenie matracov
Vrátenie veľkých kusov nábytku zadarmo a bez starostí

Reklamácia tovaru

Tovar mi prišiel rozbitý, nekompletný alebo sa rozbil v priebehu používania.

Vrátenie tovaru

Tovar je iný ako na obrázku, nepáči sa mi, alebo som jednoducho zmenil/a názor.

Najčastejšie otázky

Vraciam tovar. Ako dlho potrvá, kým mi vrátite peniaze?

Na vybavenie vrátenia máme 14 dní. Počas nich vám pošleme peniaze späť na účet, ktorý ste uviedli v reklamačnom formulári.

Je možné vrátiť tovar v predajni? Je táto možnosť zadarmo?

Tovar je možné vrátiť v akejkoľvek našej predajni a vrátenie je úplne zadarmo. V prípade potreby vám s vrátením pomôže obsluha našej predajne.

Ako pripraviť tovar na vrátenie a akým spôsobom ho vrátiť?

Zabaľte produkt tak, aby sa čo najviac zabránilo jeho možnému poškodeniu počas dopravy. Vrátená zásielka by mala obsahovať: reklamovaný či vrátený produkt, vyplnený reklamačný formulár, výplňový materiál, ktorý zabraňuje ďalšiemu poškodeniu (bublinková fólia, noviny, polystyrén atď.). Vrátenie je možné zadarmo cez DPD alebo Packetu, podrobný postup nájdete v sekciách Reklamácia tovaru/Vrátenie tovaru.

Bude ma vrátenie stáť nejaké peniaze?

Vrátenie nadrozmerného tovaru je zadarmo. U ostatných produktov je vrátenie zadarmo v prípade, keď využijete zaslanie cez DPD alebo Packetu.

Je potrebné reklamovať celý produkt, alebo stačí vrátiť iba tú rozbitú časť?

Pokiaľ máte možnosť, zašlite nám fotografie poškodeného tovaru a naše reklamačné oddelenie s vami dohodne detaily. V prípade vrátenia reklamovaného tovaru späť k nám bez zaslania fotografií je potrebné vrátiť celý produkt.

Čo robiť, keď mi prišiel nekompletný produkt?

Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a zašlite nám fotografie balenia a štítku prepravného obalu. Obratom vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na riešení.

Čo robiť, keď mi prišiel produkt s chybou, ktorá sa nedá nafotiť?

V tomto prípade nám môžete buď zaslať video, alebo produkt rovno vrátiť k nám.

Čo robiť, keď mi prišiel odlišný produkt?

Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a zašlite nám fotografie balenia a štítku prepravného obalu. Obratom vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na riešení.

Čo robiť, keď mi prišla iná čiastka, než som očakával?

Skontrolujte si, prosím, najskôr faktúru a výšku uplatnených zliav. Pokiaľ čiastka ani tak nesúhlasí, prosím, kontaktujte našu zákaznícku podporu a spolu všetko doriešime.

Čo robiť, keď mi peniaze za reklamáciu stále neprišli?

Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a spoločne všetko vyriešime.

Potrebujete poradiť?

zákaznícka linka 02/208 126 60 / v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00
whatsapp  232 005 040
online chat (nájdete vpravo dole na obrazovke)