Hneď ako balíček odíde z nášho skladu, budeme vás informovať e-mailom a SPS vám pošle e-mail s informáciou o doručení balíka do Boxu. Zároveň obdržíte PIN kód, ktorým je potrebné sa preukázať pre vyzdvihnutie balíčka.
Dobierku môžete uhradiť ako v hotovosti, tak aj kartou.
Kontakt na dopravcu: 16877 s použitím lokálnej predvoľby.
kontakt
stránka SPS
odberné miesta
Hneď ako balíček odíde z nášho skladu, budeme vás informovať e-mailom a SPS vám pošle e-mail s informáciou o prijatí balíčka a s možnosťou sledovania jeho trasy. Hneď ako bude zásielka pripravená na vyzdvihnutie, SPS vás o tom bude informovať. Zároveň dostanete heslo, ktorým sa treba preukázať pri vyzdvihnutí balíčka.
Dobierku môžete uhradiť ako v hotovosti, tak aj kartou.
Kontakt na dopravcu: 16877 s použitím lokálnej predvoľby.
kontakt
stránka SPS
odberné miesta
Akonáhle odíde zásielka z nášho skladu, budeme vás informovať e-mailom a Slovenská pošta vám pošle e-mail s informáciou o prijatí balíčka do prepravy s možnosťou sledovania jeho trasy. Hneď ako bude zásielka pripravená na vyzdvihnutie, prepravca vás o tom bude informovať e-mailom a SMS správou.
Zároveň dostanete kód, ktorým sa treba preukázať pri vyzdvihnutí balíčka.
Dobierku môžete zaplatiť priamo v BalikoBOXe kartou.
Kontakt na dopravcu: 0850 122 413
Akonáhle odíde zásielka z nášho skladu, budeme vás informovať e-mailom a Slovenská pošta vám pošle e-mail s informáciou o prijatí balíčka do prepravy s možnosťou sledovania jeho trasy. Hneď ako bude zásielka pripravená na vyzdvihnutie, prepravca vás o tom bude informovať e-mailom a SMS správou. Zároveň dostanete kód, ktorým sa treba preukázať pre vyzdvihnutie balíčka.
V emaili nájdete aj informácie, ako môžete zmeniť dátum alebo spôsob dodania vášho balíka.
Kontakt na dopravcu: 0850 122 413
Hneď ako odíde zásielka z nášho skladu, budeme vás informovať e-mailom a Zásielkovňa vám pošle e-mail s informáciou o prijatí balíčka na prepravu s možnosťou sledovania jeho trasy.
Hneď ako bude zásielka pripravená na vyzdvihnutie, Zásielkovňa vás o tom bude informovať emailom a SMS správou. Zároveň dostanete heslo, ktorým sa treba preukázať pri vyzdvihnutí balíčka.
Balíček si môžete na výdajnom mieste ihneď rozbaliť, prípadne ho vrátiť späť, ak vám objednaný tovar nebude z nejakého dôvodu vyhovovať.
Kontakt na dopravcu: +421 221 201 135
Hneď ako zásielka odíde z nášho skladu, DPD Vám pošle SMS a e-mail s informáciou, že v nasledujúci pracovný deň môžete očakávať svoj balíček.
V deň doručenia sa vám ozve kuriér s predpokladaným časovým intervalom doručenia. Vďaka webovej aplíkácii môžete sledovať pohyb svojho balíčka alebo si dokonca zmeniť dátum či čas doručenia.
Kontakt na dopravcu: 02 / 32 773 373
Hneď ako balíček odíde z nášho skladu, budeme vás informovať e-mailom a SPS vám pošle e-mail s predpokladaným dátumom doručenia a s linkom na sledovanie zásielky.
Dobierku môžete uhradiť ako v hotovosti, tak aj kartou.
Kontakt na dopravcu: 16877 s použitím lokálnej predvoľby.
kontakt
stránka SPS
Po odovzdaní zásielky Slovenskej pošte vám príde SMS a e-mail s predpokladaným dátumom doručenia a s linkom na sledovanie zásielky. Pri neúspešnom doručení Slovenská pošta uloží zásielku na najbližšej pošte, kde je možné ju počas najbližších 7 dní vyzdvihnúť. Pri neúspešnom doručení je možnosť opätovného doručenia po dohode s kuriérom. Adresu a dátum doručenia si môžete zmeniť na základe komunikácie so Slovenskou poštou.
Kontakt na dopravcu: 0850 122 413
Hneď ako vami objednaný tovar obdržíme na sklade, zavoláme vám a spoločne vyberieme termín doručenia, ktorý vám bude vyhovovať.
Čas doručenia vám zašleme pomocou SMS a e-mailu jeden pracovný deň pred samotným doručením tovaru.
Viac o Bonami kuriérovi
Kontakt na dopravcu FOFR/SDS: +421 917 020 000
Kontakt na dopravcu Gebrüder Weiss: +421 2 3306 6565
Menšie balíčky s váhou do 10 kg, napríklad dekorácie ako svietnik, zrkadlo alebo sada tanierov.
Väčšie balíky do váhy 30 kg, napríklad zložená komoda, stolík, stoličky alebo zrolovaný koberec do 2 metrov dĺžky.
Väčšinou nábytok ako stôl z masívu, posteľ alebo rohová sedačka prípadně tiež veľký koberec.
Ak objednávka obsahuje produkty na objednanie aj produkty, ktoré sú na sklade, môžete si za príplatok 2 € objednať oddelené doručenie produktov. Vďaka tomu vám produkty, ktoré sú na sklade môžu robiť radosť už o trochu skôr.
Ak vám nevyhovuje predpokladaný dátum dodania, môžete pri vytváraní objednávky zanechať správu zákazníckej podpore v poslednom kroku.
Ak chcete posunúť doručenie zásielky až po dokončení objednávky, obráťte sa na našu zákaznícku podporu. Zmeníme vám termín doručenia na taký, ktorý vám vyhovuje. Pokiaľ bol balíček už vyexpedovaný, zmenu dodania vykonajte u vami zvoleného dopravcu.