Zľava 15 % s kódom JAR15 | Ušetrite ešte dnes →
-20 % na koberce Flair Rugs s kódom FLAIR20 | Ušetrite ešte dnes →
5 € pre vás RegistráciaPrihlásenieKošíkMenu

Najčastejšie otázky

Nenašli ste informácie k nákupu, uskutočnenej objednávke alebo vráteniu tovaru? Skúste nájsť odpoveď v sekcii často kladených otázok. Pokiaľ odpoveď nenájdete ani tu, obráťte sa na našu zákaznícku linku alebo nám napíšte na Bonami chat.

Všetko o nákupe

Kde zistím stav svojej objednávky?

Informáciu o stave svojej objednávky a jej predpokladanom doručení môžete nájsť na dvoch miestach. Na svojom Bonami účte v sekcii "Moje objednávky" nájdete stav všetkých svojich objednávok vrátane termínu predpokladaného doručenia. O každej zmene stavu objednávky vás tiež informujeme na váš e-mail, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky.

Informáciu o stave svojej objednávky a jej predpokladanom doručení môžete nájsť na dvoch miestach. Na svojom Bonami účte v sekcii "Moje objednávky" nájdete stav všetkých svojich objednávok vrátane termínu predpokladaného doručenia. O každej zmene stavu objednávky vás tiež informujeme na váš e-mail, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky.

Pokud si přejete jakkoliv změnit objednávku, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu a sdělte jí číslo objednávky, kterou si přejete změnit či stornovat a jakou změnu chcete provést a na co (změna datu doručení, změna adresy doručení, přidání produktu k objednávce, storno objednávky,...). Číslo objednávky najdete v mailu s potvrzení objednávky nebo ve svém Bonami účtu v sekci Moje objednávky. Ak si prajete akokoľvek zmeniť objednávku, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a povedzte jej číslo objednávky, ktorú si prajete zmeniť či stornovať a akú zmenu chcete vykonať (zmena dátumu doručenia, zmena adresy doručenia, pridanie produktu k objednávke, storno objednávky,. ..). Číslo objednávky nájdete v maili s potvrdením objednávky alebo vo svojom Bonami účte v sekcii "Moje objednávky".

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

Vrátenie alebo reklamácia objednávky je jednoduchá. Všetko, čo potrebujete vedieť na reklamáciu alebo vrátenie, nájdete nižšie.

Viac o reklamáciách a vrátení

Vraciam tovar. Ako dlho potrvá, kým mi vrátite peniaze?

Pokiaľ nám tovar odošlete späť v pôvodnom obale do 14 dní od prevzatia zásielky, vrátime vám plnú čiastku späť na účet. Že ste to nestihli? Nerozbalený tovar môžete ešte stále vrátiť. Sumu, ktorú vám odošleme späť, znížime o 5 % z predajnej ceny za každých 30 dní (počnúc dňom od prevzatia zásielky). V prípade, že tovar nevrátite v originálnom obalovom materiáli, znížime vrátenú čiastku o ďalších 15 % z obstarávacej ceny. Pokryjeme tak najnutnejšie náklady spojené s jeho vrátením. Ak ste si u nás kúpili matrac, môžete ho vrátiť do 45 dní. Podrobné informácie nájdete v reklamačnom poriadku.