Máme novú appku | Objavte jej výhody →
10 € pre vás RegistráciaPrihlásenieKošíkMenu

Všetko o nákupe

Sme e-shop s každodennou dávkou novej inšpirácie a najširšou ponukou produktov pre krásne bývanie. Na sklade pre vás máme vyše 20 000 najobľúbenejších kúskov. Odosielame ich v priebehu pár hodín alebo vám ich pripravíme na osobné vyzdvihnutie ešte v ten istý deň v Bonami predajni."

Bezpečný a pohodový nákup

10x väčší výber ako indeAby si každý mohol zariadiť domov vo svojom osobitom štýle, máme viac ako 60 000 druhov tovaru, z toho 30 000 na sklade. Je to veľa. A mohlo by toho byť aj viac. Lenže my dobre vyberáme, čo zaradíme do ponuky – z pohľadu dizajnu, kvality aj ceny.
365 dní na vrátenieToľko produktov, odtieňov a vzorov... U nás máte celý rok na to, aby ste sa uistili, že vám vybraný kúsok sedí. Dóza na čaj alebo pohovka? Je to jedno, keď sa vám nehodí, vezmeme si ju od vás späť. Doprava je na nás.
Doma v 12 krajinách EurópyNie sme divoká tržnica s tisíckami anonymných predajcov, takže o clo ani záruku si  starosti robiť nemusíte. Z pražského sídla riadime podnikanie v 12 európskych krajinách. Dodávame preverený tovar, rýchlo a pokiaľ to ide, tak v jednej zásielke.
100 % ľudský prístupPár čísel hovorí za všetko: 96 % zákazníkov nás odporúča, 99 % telefonátov zdvihneme do minúty a 0 % hovorov za nás vybaví robot. S nami rýchlo a úspešne vyriešite každú požiadavku. To má Bonami v DNA už od založenia v roku 2013.

Najčastejšie dotazy

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

Ozvite sa našej zákaznickej podpore na e-maili pomocnicek@bonami.sk kde vám povieme ako postupovať.

Kde zistím stav svojej objednávky?

Informáciu o stave svojej objednávky a jej predpokladanom doručení môžete nájsť na dvoch miestach. Na svojom Bonami účte v sekcii "Moje objednávky" nájdete stav všetkých svojich objednávok vrátane termínu predpokladaného doručenia. O každej zmene stavu objednávky vás tiež informujeme na váš e-mail, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky.

Ako môžem zmeniť či stornovať objednávku?

Ak si prajete akokoľvek zmeniť objednávku, kontaktujte, prosím, našu zákaznickou podporu a povedzte jej číslo objednávky, ktorú si prajete zmeniť či stornovať a akú zmenu chcete vykonať (zmena dátumu doručenia, zmena adresy doručenia, pridanie produktu k objednávke, storno objednávky,. ..). Číslo objednávky nájdete v maili s potvrdením objednávky alebo vo svojom Bonami účte v sekcii "Moje objednávky".

Zákaznícka podpora

zákaznícka linka 02/208 126 60 / v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00
whatsapp  232 005 040
online chat (nájdete vpravo dole na obrazovke)