Váš kúsok si vyzdvihne jeden z overených dopravcov alebo Bonami kuriér.
Vyplnený reklamačný formulár nájdete v sekcii Moje objednávky. Tiež ste ho obdržali s faktúrou spoločne na váš e-mail. Nemáte ani jedno k dispozícii? Stiahnite si prázdny formulár cez tlačidlo nižšie. prázdny formulár.
Nezabudnite formulár priložiť do balíka, ktorý nám budete posielať. Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu formulár priložiť nemôžete, priložte do balíka aspoň číslo objednávky a číslo účtu, na ktorý chcete vrátiť svoje peniaze.
Produkt uveďte do pôvodného stavu. Starostlivo ho zabaľte do pôvodnej škatule. Dôležité je, aby bol ochránený proti ďalšiemu poškodeniu. Skvele poslúžia noviny alebo papier od kvetov. Pre krehkejšie produkty odporúčame bublinkovú fóliu či molitan.
Je potrebné, aby balík obsahoval:
Produkt môžete vrátiť 4 spôsobmi. Skôr ako balíček odošlete, uistite sa, prosím, že ste odstránili pôvodné doručovacie štítky.
1. Vrátenie v predajni Bonami
Produkt vrátite zadarmo v ľubovoľnej Bonami predajni. Ich zoznam nájdete tu.
2. DPD kuriér
Kuriér DPD príde až k vám domov, vyzdvihne si balík a odvezie ho k nám. To všetko zadarmo. Zvoz je nutné objednať pre každý balíček zvlášť. Pokiaľ chcete vrátiť 3 balíčky, je nutné objednať 3x. DPD odvoz objednáte cez tento odkaz.
3. Packeta
Na webe Packety si zvoľte pobočku, na ktorú zásielku s maximálnou hmotnosťou 10 kg a maximálne najdlhšou stranou 120 cm donesiete a pri odovzdaní uveďte kód 98056595 – vďaka nemu nebude účtovaný za balíček žiadny poplatok.
4. Slovenská pošta
Službou Balík na adresu pošlite vašu zásielku na adresu:
DPD.SK - Bonami vratky.
Depo 0650
Pri letisku 19020/5
82104 Bratislava
Prosíme, neposielajte balík doporučene.