Vytvorte si účet a získajte zľavu až 5 € na prvý nákup. Vytvorte si účet a získajte zľavu až 5 € na prvý nákup.
  • Každý deň nová inšpirácia
  • 5 € v kreditoch na prvý nákup
  • Ukladanie obľúbených produktov
alebo
Vstúpiť prostredníctvom Facebooku
Strážime ho za vás!

Zapli sme sledovanie dostupnosti pre produkt: Produkt už sledujete.

Až bude tento kúsok znovu k dispozícii, na váš e-mail ihneď odošleme správu. Môžete si zmeniť adresu, na ktorú sa má správa zaslať, alebo sledovanie zrušiť. Môžete si zmeniť adresu, na ktorú sa má správa zaslať.

Ok
Sledovanie zrušené

Sledovanie produktov bolo zrušené. Keby ste si to rozmysleli, môžete sledovanie znovu aktivovať.

Ok

Niekto vás predbehol

Mrzí nás to, ale niekto vás predbehol a váš kúsok je už zase vypredaný. Znovu sme sledovanie produktu aktivovali, aby bol nabudúce váš! Pokiaľ už o sledovanie nemáte záujem, môžete sledovanie produktu zrušiť.

Ok

Tento web používa cookies. Viac informácií o používaní súborov, ich uplatnení a schválení nájdete tu

ok
Na Bonami nájdete najširšiu ponuku pre váš domov.
DomovVšetko o nákupeVšetko o nákupeReklamácia a vrátenie

Reklamácia a vrátenie

  • Až 365 dní na vyskúšanie
  • Až 45 dní na vrátenie matracov
  • Vrátenie nadrozmerných produktov zadarmo a bez starostí

Postup pri reklamácii a vrátení

Prišiel vám produkt, ktorý nie je podľa vašich predstáv? Rozbitý, nefunkčný alebo sa vám jednoducho nepáči? Zvážte reklamáciu alebo vrátenie. Stačí, keď sa budete riadiť nasledujúcimi krokmi.

1. Nebojte sa ozvať našej zákazníckej podpore

1. Nebojte sa ozvať našej zákazníckej podpore
Napíšte nám na pomocnicek@bonami.sk alebo zavolajte na 02/208 126 60. Pripravte si nasledujúce údaje a vrátenie prebehne na výbornú:
  • číslo objednávky obsahujúcej tovar, ktorý chcete reklamovať
  • dôvod, prečo tovar chcete vrátiť alebo reklamovať (poškodenie, nefunkčnosť, chýbajúce časti atď.)
  • v prípade poškodeného tovaru tiež fotografiu poškodenia a balíka, v ktorom tovar dorazil

Ako pomôcť rýchlemu priebehu reklamácie?

Rýchlemu priebehu reklamácie pomôžete zaslaním fotografií celého produktu (z diaľky) a poškodenej časti. V prípade chýbajúcej časti ju prosím vyznačte v priloženom manuáli. Zašlite nám prosím aj fotku vnútornej výplne balíka (polystyrén, vzduchové vrecká, bublinková fólia), aby sme sa do budúcnosti poučili, ako produkt zabaliť lepšie.

Pokiaľ vám príde poškodený balíček už od dopravcu, nebojte sa balíček prevziať. Stačí si nafotiť fotky celého poškodeného balíčka a ideálne spísať list poškodenia s prepravcom. Vďaka tomu bude celá reklamácia prebiehať jednoduchšie.

2. Vyplňte reklamačný formulár rýchlo a bez bolesti

2. 2. Vyplňte reklamačný formulár rýchlo a bez bolesti

Kde nájdem reklamačný formulár?

Reklamačný formulár nájdete na svojom profile v sekcii Moje objednávky alebo vám ho zašleme spoločne s faktúrou na e-mail, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky. Vyberte objednávku, ktorá obsahovala reklamovaný či vrátený produkt a vytlačte si reklamačný formulár, ktorý následne vložíte do balíka s vráteným produktom.

Pokiaľ nechcete uvádzať dôvod vrátenia, nevadí. O vyplnený formulár vás ale poprosíme aj v tomto prípade, urýchlite tým proces vrátenia.

moje objednávky

Nemám kde vytlačiť reklamačný formulár

Ak nemáte možnosť formulár vytlačiť, priložte nám do balíčka aspoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátiť svoje peniaze.

3. Zabaľte produkt ako do perinky

Vrátená zásielka by mala obsahovať:
  • reklamovaný či vrátený produkt
  • vyplnený reklamačný formulár
  • výplňový materiál, ktorý zabraňuje ďalšiemu poškodeniu (bublinková fólia, noviny, polystyrén atď.)
3. Zabaľte produkt ako do perinky

Ako produkt správne zabaliť?

Produkt očistite a uveďte ho do pôvodného stavu. Starostlivo ho zabaľte do pôvodnej krabice. Dôležité je, aby bol chránený proti ďalšiemu poškodeniu. Skvele poslúžia noviny alebo papier od kvetín. Pre krehké produkty odporúčame bublinkovú fóliu či molitan. Do krabice priložte aj vyplnený reklamačný formulár. Balíček uzavrite a dôkladne zalepte páskou.

Ako vrátiť nadrozmerné produkty?

Viac informácií nájdete nižšie na stránke v sekcii Ako vrátiť nadrozmerné produkty

4. Pošlite balíček zase naspäť k nám

Reklamovaný či vrátený kúsok zašlite na nižšie uvedenú adresu. Na tejto adrese nie je možné vrátiť tovar osobne.

DPD.sk - Bonami
Depo 0650
Technická 7
82104 Bratislava

4. Pošlite balíček zase naspäť k nám

Ako správne poslať balík cez Slovenskú poštu?

Pokiaľ si pre vrátenie zvolíte Slovenskú poštu, využite službu Balík na adresu. Budete tak mať istotu, že sa balík nezastaví na pošte a nevráti sa späť k vám.

Ako správne vrátiť zásielku cez Zásielkovňu?

Pokiaľ si pre vrátenie zvolíte Zásielkovňu, stačí zabalený tovar priniesť na výdajné miesto, nadiktovať obsluhe naše ID (nájdete ho nižšie) a Zásielkovňa už zaistí doručenie tovaru k nám (táto služba je určená pre malé zásielky s hmotnosťou do 10 Kg).

ID: 98056595

5. Počkajte, kým sa vašej zásielke budeme môcť venovať naplno

Chceme pre vás len to najlepšie a tak sa snažíme vypočuť každé vaše prianie. Sami si vyberte, čo pre vás predstavuje najpríjemnejšie riešenie. Buď vám vrátime peniaze na účet alebo vám zašleme obratom nový kúsok.

5. Počkajte, kým sa vašej zásielke budeme môcť venovať naplno

Kedy mi príde nový produkt?

Pokiaľ je produkt na sklade, môžete sa z nového tešiť už o pár dní. Pretože sklad sa nachádza v Českej republike, môže sa čas dodania predĺžiť. Pokiaľ je na objednávku, chvíľku nám potrvá, kým ho pre vás znovu zoženieme. Zistite si prosím, za akú dlhú dobu príde nový balíček. Radi vám povieme, kedy môžete zásielku s radosťou očakávať.

Ako prebieha proces reklamácie?

Akonáhle dorazí balíček k nám do skladu, dáme vám ihneď vedieť. Po vyriešení reklamácie či vrátení produktu vám zašleme informačný e-mail. Vzápätí aj peniaze na váš bankový účet.

Čo robiť, keď...

Prišla iná čiastka, akú som očakával

Vrátená čiastka je naozaj to, čo ste skutočne zaplatili. Teda cena znížená o prípadnú zľavu či kreditovú akciu (Čo sú to kredity?). Výšku vrátených peňazí nájdete na svojom profile v sekcii Moje objednávky, v detaile konkrétnej objednávky.

Peniaze stále neprišli

Doba, kedy vrátime späť peniaze, sa líši v závislosti na priebehu spracovania reklamácie. Pokiaľ máte podozrenie, že by ste už mali mať peniaze späť na účte, kontaktujte zákaznícku podporu na pomocnicek@bonami.sk alebo na 02/208 126 60.

Ako vrátiť nadrozmerné produkty

Je nám jasné, že vrátiť takú pohovku, nie je len tak. Preto ponúkame vrátenie nábytku bez zbytočných starostí.
1. Ozvite sa našej zákazníckej podpore
Povedzte nám, čo a kedy chcete vrátiť a my to pre vás zariadime. Zavolejte nám na číslo 02/208 126 60 (každý deň sme tu pre vás od 8 do 18 hodín) alebo nám napíšte e-mail na pomocnicek@bonami.sk .
2. Za odvoz nič neplatíte
Váš balíček si vyzdvihne jeden z overených dopravcov (Fofr, Rhenus), s ktorými radi spolupracujeme. Na želanie je možné dohodnúť aj zabalenie vráteného nábytku. Celý odvoz platíme my.
3. Dátum odvozu si stanovíte vy
Na termíne sa dohodnete spoločne s našou zákazníckou podporou. My sa postaráme o zvyšok. V prípade, že dopravca nemôže akceptovať termín vyzdvihnutia nadrozmernej zásielky, kontaktuje vás sám a dohodne s vami nový termín. Konkrétny čas vyzdvihnutia vrátenej zásielky vzhľadom k vyťaženosti dopravcov bohužiaľ nie je možné stanoviť.

Pri odovzdaní balíčka dopravcovi poproste o potvrdenie o prevzatie. Chceme mať istotu, že sa zásielka po ceste nikam nezatúlala.

Kedy môžem produkt vrátiť

Pokiaľ sa rozhodnete pre vrátenie výrobku bez zadania dôvodu, môžete nám ho vrátiť do 365 dní od dňa prijatia objednávky. Produkt musí byť nepoužitý, nepoškodený a v originálnom obale. Jedine tak môže robiť radosť niekomu ďalšiemu.
Na rozmyslenie máte 365 dní
Pokiaľ nám tovar odošlete späť v pôvodnom obale do 14 dní od prevzatia zásielky, my vám vrátime plnú sumu späť na účet. Že ste to nestihli? Nerozbalený tovar môžete stále ešte vrátiť. Čiastku, ktorú vám odošleme späť, znížime o 5% z predajnej ceny za každých 30 dní (počnúc 15. dňom od prevzatia zásielky). Pokryjeme tak najnutnejšie náklady spojené s jeho vrátením. Ak ste si u nás kúpili matrac, môžete ho vrátiť do 45 dní. Podrobné informácie nájdete nižšie v reklamačnom poriadku.
Na reklamáciu máte až 2 roky
Reklamovať produkt môžete do 2 rokov od dňa prijatia objednávky. V prípade, že je na produkt poskytovaná dlhšia záručná lehota, jej dĺžka je vyznačená na faktúre, prípadne v záručnom a dodacom liste.

Viac o podmienkach reklamácie a vrátenie nájdete v reklamačnom poriadku.
 


Nenašli ste všetko, čo ste hľadali?

Dokončením registrácie uzavriete s Bonami.cz, a.s. túto zmluvu o spracovaní osobných údajov.