Menu
5 € pre vás RegistráciaPrihlásenie5 € pre vás Košík
DomovVšetko o nákupeVšetko o nákupeReklamácia a vrátenie

Reklamácia a vrátenie

Až 365 dní na vrátenie tovaru

Až 45 dní na vrátenie matracov

Vrátenie veľkých kusov nábytku zadarmo a bez starostí

Reklamácia tovaru

Tovar mi prišiel rozbitý, nekompletný alebo sa rozbil v priebehu používania.

Vrátenie tovaru

Tovar je iný ako na obrázku, nepáči sa mi, alebo som jednoducho zmenil názor.

Najčastejšie otázky

Vraciam tovar. Ako dlho potrvá, kým mi vrátite peniaze?

Pokiaľ nám tovar odošlete späť v pôvodnom obale do 14 dní od prevzatia zásielky, vrátime vám plnú čiastku späť na účet. Že ste to nestihli? Nerozbalený tovar môžete ešte stále vrátiť. Sumu, ktorú vám odošleme späť, znížime o 5 % z predajnej ceny za každých 30 dní (počnúc dňom od prevzatia zásielky). V prípade, že tovar nevrátite v originálnom obalovom materiáli, znížime vrátenú čiastku o ďalších 15 % z obstarávacej ceny. Pokryjeme tak najnutnejšie náklady spojené s jeho vrátením. Ak ste si u nás kúpili matrac, môžete ho vrátiť do 45 dní. Podrobné informácie nájdete nižšie v reklamačnom poriadku.

Je možné vrátiť tovar v predajni? Je táto možnosť zadarmo?

Tovar je možné vrátiť v akejkoľvek našej predajni a vrátenie je úplne zadarmo. V prípade potreby vám s vrátením pomôže obsluha našej predajne.

Ako pripraviť tovar na vrátenie a akým spôsobom ho vrátiť?

Zabaľte produkt tak, aby sa čo najviac zabránilo jeho možnému poškodeniu počas dopravy. Vrátená zásielka by mala obsahovať: reklamovaný či vrátený produkt, vyplnený reklamačný formulár, výplňový materiál, ktorý zabraňuje ďalšiemu poškodeniu (bublinková fólia, noviny, polystyrén atď.). Vrátenie je možné zadarmo cez DPD alebo Packetu, podrobný postup nájdete v sekciách Reklamácia tovaru/Vrátenie tovaru.

Bude ma vrátenie stáť nejaké peniaze?

Vrátenie nadrozmerného tovaru je zadarmo. U ostatných produktov je vrátenie zadarmo v prípade, keď využijete zaslanie cez DPD alebo Packetu.

Je potrebné reklamovať celý produkt, alebo stačí vrátiť iba tú rozbitú časť?

Pokiaľ máte možnosť, zašlite nám fotografie poškodeného tovaru a naše reklamačné oddelenie s vami dohodne detaily. V prípade vrátenia reklamovaného tovaru späť k nám bez zaslania fotografií je potrebné vrátiť celý produkt.
Tiež sa pýtate:

Čo robiť, keď mi prišiel nekompletný produkt?

Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a zašlite nám fotografie balenia a štítku prepravného obalu. Obratom vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na riešení.

Čo robiť, keď mi prišiel produkt s chybou, ktorá sa nedá nafotiť?

V tomto prípade nám môžete buď zaslať video, alebo produkt rovno vrátiť k nám.

Čo robiť, keď mi prišiel odlišný produkt?

Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a zašlite nám fotografie balenia a štítku prepravného obalu. Obratom vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na riešení.

Čo robiť, keď mi prišla iná čiastka, než som očakával?

Skontrolujte si, prosím, najskôr faktúru a výšku uplatnených zliav. Pokiaľ čiastka ani tak nesúhlasí, prosím, kontaktujte našu zákaznícku podporu a spolu všetko doriešime.

Čo robiť, keď mi peniaze za reklamáciu stále neprišli?

Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu a spoločne všetko vyriešime.
Potrebujete poradiť?
pomocnicek@bonami.sk02/208 126 60online chat (nájdete vpravo dole na obrazovke)

V pracovných dňoch od 8:00 do 18:00