-15 % na pohovky | Kód: POHOVKY15 →
-20 % na kobercové bestsellery Universal | Kód: UNIVERSAL20→
10 € pre vás RegistráciaPrihlásenieKošíkMenu

Bonami kuriér

Bonami kuriér vám privezie veľký nábytok a na prianie odvezie ten starý. Počítať môžete aj s odvozom obalov a základnou inštaláciou vybraných produktov.

✓ Bez stresu a starostí
✓ Doručenie až do bytu
✓ V Bratislave, Pezinku, Senci a priľahlých obciach
Už od 19 €

Vynesenie až do bytuObjednávku vám nielen dovezieme, ale aj zadarmo vynesieme až do bytu.
Rozbalenie a inštaláciaZásielku rozbalíme a pri vybraných produktoch vykonáme základnú inštaláciu.
Presný čas doručeniaZa príplatok 7,99 € si môžete zvoliť pevný dvojhodinový slot pre doručenie.
Odvoz obalového materiáluObalový odpad z objednávky rovno odvezieme a ekologicky zrecyklujeme. ​

Doplatkové služby

Priplaťte si za ešte väčšie pohodlie.

Odvoz starého nábytku
+18,99 €
Váš starý kúsok odvezieme a ekologicky zlikvidujeme. V pomere 1:1 kus.
Pevné dvojhodinové rozmedzie na dopravu
+7,99 €
Vyberiete si pevné rozmedzie (napr. medzi 13:00 – 15:00), v ktorom vám objednávku privezieme.

Kam Bonami Kuriér doručuje?

Aktuálne Bonami Kuriér doručuje v Bratislave, Pezinku, Senci a priľahlých obciach.

Získajte prvotriedny servis

A to za 19 až 59 €. O cene rozhoduje najväčší kus v objednávke. ​
Vyberte si tovar a v košíku zadajte svoje PSČ
Tovar vložte do košíka tak, ako ste zvyknutí. V košíku potom v kroku „Doprava“ vyplňte PSČ miesta doručenia. Ihneď zistíte, či sa vaša adresa nachádza v spádovej oblasti Bonami kuriéra.
Vyberiete si doplnkové služby
„Základné rozbalenie a inštalácia“ a „Vynesenie až do bytu“ sú úplne zadarmo. Službu „Odvoz a ekologická likvidácia starého nábytku“ ponúkame za poplatok 18,99 €. Vybranú službu stačí jednoducho označiť.
Zvoľte dátum a čas doručenia
Je vybraný produkt na sklade? V tom prípade si rovno vyberte dátum doručenia. Za 7,99 € si môžete zvoliť aj pevný dvojhodinový slot, v ktorom vám objednávku dovezieme.

Časté otázky

Aké produkty patria medzi tie, u ktorých Bonami kuriér zaistí základnú inštaláciu?

Najčastejšie sú to pohovky a sedací nábytok. Špecifikáciu toho, či sa inštalácia týka aj vami vybraného kúsku, sa dozviete v priebehu objednávania.

Čo zahŕňa základná inštalácia produktov?

V rámci služby Základná inštalácia produktov vám kuriéri Bonami:
- rozbalia produkt
- skontrolujú produkt
- zložia ho
- odvezú obalové materiály

Služba Základná inštalácia produktov je zatiaľ dostupná iba pri niektorých typoch pohoviek a kresiel (nevzťahuje sa na malý nábytok). Či sa táto možnosť vzťahuje na vami objednaný produkt, uvidíte v detaile produktu vpravo vedľa fotografie produktu, kde je uvedená možnosť "Doručenie na adresu". V prípade, že na vašu adresu doručuje Bonami Kuriér, je súčasťou doručenia aj vynesenie až do bytu a základná inštalácia. Bonami Kuriér je v súčasnosti k dispozícii v Bratislave, Pezinku, Senci a priľahlých obciach.

Pokiaľ si prajete, aby vám Bonami Kuriér produkt zložil, označte, prosím, v druhom kroku košíka pod položkou Doručenie na adresu možnosť možnosť „Základné rozbalenie a inštalácia“.

Je možné zaplatiť Bonami kuriérovi kartou?

Áno, Bonami kuriéri prijímajú aj karty.

Ako prebieha vynesenie a inštalácia produktu?

S vynesením si naši Bonami kuriéri poradia sami. Nie je potrebná žiadna asistencia z vašej strany. Kuriérom iba oznámite poschodie a oni sa postarajú o vynesenie až do bytu – či už bývate na prízemí, alebo na 5. poschodí bez výťahu. Pozor, vynesenie až do bytu zadarmo zaisťuje iba Bonami Kuriér (dostupný v Bratislave, Pezinku, Senci a priľahlých obciach). Štandardné doručenie zahŕňa doručenie objednávky buď k prvým uzamykateľným dverám (59 €), alebo doručenie s vynesením až do bytu za príplatok.

Kedy sa dozviem čas doručenia? Dostanem od vás kontakt na vodiča?

Pokiaľ ste si pri nákupe produktu zvolili možnosť doručenia v 2. hodinovom časovom rozmedzí, tento čas rešpektujeme. Pokiaľ ste si nevybrali presný čas, ale iba deň, pošleme vám deň pred doručením SMS, v ktorej čas doručenia upresníme. Kontakt na vodiča vám pošleme v SMS pred doručením objednávky.

Je možné, aby mi Bonami kuriér priviezol aj menšie produkty, napr. nočný stolík?

To, bohužiaľ, nie je možné. Bonami kuriér je určený iba na dopravu nadrozmerných položiek, ako sú napr. skrine, gauče, postele a pod. Menšie produkty vám radi dodáme iným spôsobom dopravy.

Ako prebieha odvoz produktov?

Pokiaľ chcete zakúpený produkt vrátiť, najskôr, prosím, kontaktujte našu zákaznícku podporu. Spoločne sa dohodneme na konkrétnom dátume odvozu a deň pred dohodnutým termínom vám ešte upresníme 2-hodinové okno, počas ktorého naši kuriéri dorazia. Majte, prosím, na pamäti, že tovar, ktorý vraciate, musí byť rozložený. Veľmi nám tiež pomôže, pokiaľ ho pred cestou zabalíte. Ak ale túto možnosť nemáte, nevadí – kuriéri si poradia.

Ako prebieha odvoz starého nábytku?

Objednávate nový nábytok a neviete, čo s tým starým? Priamo v košíku si môžete k nákupu pridať službu Odvoz starého nábytku. Služba funguje kus za kus, to znamená, že za 1 doručený kus nábytku ponúkame odvoz jedného kusa, podobne veľkého. Majte, prosím, na pamäti, že nábytok, ktorý si prajete odviezť, musí byť rozložený. Veľmi nám tiež pomôže, pokiaľ ho pred cestou zabalíte. Ak ale túto možnosť nemáte, nevadí – kuriéri si poradia. Služba Odvoz starého nábytku je spoplatnená.

Potrebujete poradiť?

zákaznícka linka 02/208 126 60 / v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00
whatsapp  232 005 040
online chat (nájdete vpravo dole na obrazovke)